Betterware-Lubię To - Czyste Okna

Cześć, dziś chce wam pokazać jakie środki czystości używam w swoim domu do mycia okien. 
Przecież każdy z nas posiada okna czy lustra w swoich domach czy mieszkaniach. 
I chcąc nie chcą trzeba ich myć. Odkąd posiadam ściągaczkę do szyb z gumowa końcówką oraz piankę do mycia szyb, mycie okien to przyjemność. 
W ciepłe dni nasze drzwi balkonowe są stale otwierane, córa zawsze trzyma swe rączki  na szybie, więc okna myje każdego dnia. 









Ściągaczka do szyb z gumową końcówką Dzięki niej mamy czyste okna i lustra w parę chwil. Ściągamy tylko płyn z okna ściągaczką i gotowe ! 
Oszczędzamy swój cenny czas.

Cena 14.90 zł

Pianka do mycia szyb Pianka jest rewelacyjna ! Uwielbiam ją nie spływa z okna, rozpuszcza kurz brud i plamy. 
Pianka ma świeży cytrusowy zapach, oraz nie pozostawia smug. 

Cena 14.99 zł

Zapraszam na Facebook !




22 komentarze:

  1. Miałam kiedyś coś takiego do mycia okien i ja jakoś jednak wolę ręczniki i płyn do okien! :)
    Zapraszam do siebie http://veersonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. oo fajny sprzecik. ja dzis mylam okna ;p ale tradycyjnie płynem i papierem ręcznikowym

    OdpowiedzUsuń
  3. OOOo takie cosik też i by mi się przydało ... :) mycie to zmora ... będę musiała zainwestować w te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ściągaczka do szyb jest bardzo przydatna, bo w łatwy sposób mamy czystą powierzchnię bez zacieków:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja myję okna tradycyjnie płyn plus ręcznik papierowy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moich 27 okien chętnie by to wypróbowało 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam duże okna i bardzo by mi się takie coś przydało

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rzeczy.... Nie cierpię mycia okien

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja okna myję w domu urządzeniem na parę. Świetna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  10. O tej piance slyszalam duzo pozytywnych opinii

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo bardzo fajne i cena przystępna

    OdpowiedzUsuń
  12. Myje okna płynem i wycieram recznikami papierowymi- żadne pianki się u mnie nie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kapitalny efekt. Osobiście nienawidzę mycia okien, to dla mnie męka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie w myciu okien wyręcza mąż :) Pokaże mu twój post.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieżko zachować czyste okna - Pozdrawiam autora posta, komentujących i czytelników. A wracając do tematu okien znalazłem firmę http://twoje-okna.com/
    . Znacie ich? Korzystaliście z ich usług? Widzę, że można u nich porównać ceny okien. Współpracują z wieloma sprzedawcami okien.

    OdpowiedzUsuń
  16. czystość okien jest ważna. Pozdrawiam autora posta, komentujących i czytelników. A wracając do tematu okien znalazłem firmę http://twoje-okna.com/
    . Znacie ich? Korzystaliście z ich usług? Widzę, że można u nich porównać ceny okien. Współpracują z wieloma sprzedawcami okien.

    OdpowiedzUsuń
  17. W rzeczywistości każdy z nas chce mieć czyste, piękne okna, ale bardzo trudno jest umyć okna na wysokości
    firma tps://otomistrz.pl/mycie-okien/zielona-gora/ pomaga mi w tym pytaniu
    To prawdziwi profesjonaliści

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie jednak rolety są lepszym rozwiązaniem:) Stawiam na takie praktyczne podejście i rolety od https://plissandroll.pl, ale firanki też są spoko.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger