Regenerujący balsam z masłem shea - Opinia

Regenerujący balsam z masłem Shea ! <3
Cudowny balsam o pięknym zapachu otrzymałam od Betterware.pl 



Balsam ma bardzo delikatny ale przyjemny zapach.
Regenerujący balsam z masłem shea, olejkiem z rokitnika i ekstraktem z kawy, do każdego typu skóry. Dzięki zawartości aktywnych składników intensywnie pielęgnuje i regeneruję skórę. 

Balsam należy przechowywać w suchym zaciemnionym miejscu w temperaturze
 nie przekraczającej 25 stopni.  


Moja opinia :

Balsam jest mega ! Bardzo dobrze nawilża i regeneruję skórę. 
Moja skóra była sucha, używałam dużej ilości balsamów i nic to nie pomagało. 
Skóra nie chciała się zregenerować. 
Dzięki temu balsamowi moja skóra odżyła jest pięknie zregenerowana nawilżona delikatna. 
Kolejny plus jest taki że moja skóra jest super elastyczna i jędrna. 
Jestem bardzo zadowolona ! 
Balsam jest wydajny więc spokojnie starczy mi na długo.  

Na pewno kupię kolejny jak tylko skończy mi się ten. 

Sposób użycia: 
Wmasować okrężnymi ruchami niewielką ilość produktu, pozostawić do wchłonięcia.


Zapraszam na STRONĘ oraz na FB

Polecam !!
Moja ocena 10/10


16 komentarzy:

  1. Nie słyszałam nigdy o nim ale jak ma w swoim składzie masło shea to z wielką chęcią siegnę po niego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyda mi się taki silnie regenerujący balsam - szczególnie w tym okresie słonecznym, gdzie ciągle nawilżam skórę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Masło shea ogólnie ma świetne działanie. Przynajmniej na mnie. Więc taki balsam wygląda zachęcajaco :)

    http://projektk18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post!
    Mam zamiar kupić ten balsam, dziękuję za pomoc w wyborze!
    Pozdrawiam cieplutko :*
    http://enduro519.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy go nie widzialam i tez nie slyszalam. Ale jak tobie pasuje to czyli ze jrst ok.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam firmy. Ale maslo shea w składzie uwielbiam :) Moze kiedyś się skuszę i kupię ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hym... Nigdy nie słyszałam o nim! Chętnie przetestuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ma w składzie masło to już ma u mnie plus. Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny balsam, polecam! ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Możliwe, że kiedyś się skuszę na ten produkt :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Sounds like a lovely Review,
    the right skincare is so important and the Balsam seems to be perfect.

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie. Jeszcze się nie spotkałam z balsamem zawierającym chia, trzeba wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie slyszalam o tej firmie, ale chetnie wyprobuje ten produkt na mojej suchej skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. 10 n1 10 to bardzo dobra opinia. warto wypróbowac na sobie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger