Szampon dla dzieci oraz Perfumy od VIVRO.PL

Dziś pogoda nas rozpieszcza. :* Słoneczko brak wiatru, tak to ja rozumiem. :)
I w ten piękny dzień prezentuje wam szampon dla dzieci oraz perfumy od VIVRO.PL   Coś dla Mamy i dla moich córeczek.




Szampon Aloe Vera Baby - szampon bardzo delikatny, chroni wrażliwą skórę mojej małej kruszynki. Bardzo łagodna formula z dużą zawartością aloesu, chroni i regeneruje skórę. Szampon przeznaczony jest dla dzieci ale również dla dorosłych. 


Szampon nie powoduje łzawienia ! 
Dla mnie jest to ważne aby szampon właśnie taki był ponieważ zazwyczaj dzieci nie lubią jak im się myje włoski a jeszcze bardziej jak szampon szczypie w oczy. Szampon zwłaszcza u starszej córki pomógł nam w rozczesywaniu włosków. Podczas mycia szampon delikatnie myje i nawilża włosy dzięki temu ułatwia rozczesywanie ich.
Zapach- bardzo łagodny ale przyjemny. 
Stosowanie 1-2 razy w tygodniu.


Marabella Eau de Parfum  - Zakochałam się, zapach jest obłędny ! 
Bardzo mi się spodobał. 
Długo utrzymuje się zapach na ubraniu. Gdy rano użyłam perfum byłam bardzo zadowolona ale wieczorem jeszcze bardziej ponieważ zapach się utrzymał i pachniał tak samo intensywnie. Jestem bardzo zadowolona i wiem że kupię go jeszcze. Z czystym sumieniem mogę polecić wam ten Zapach.


Opakowania szamponu jak i perfum bardzo mi się podobają, szampon ma pompkę dzięki temu użyjemy tyle ile trzeba nie za dużo nie za mało. Perfumy bardzo eleganckie opakowanie. Taki zestawi idealnie nadaję się na prezent. 


Polecam produkty od Vivro.pl 
Moja Ocena 10/10 !

Zapraszam na KONKURS w którym do wygrania Mega produkty od Vivro.pl
BLOG ! <3



3 komentarze:

  1. Zaciekawił mnie szampon, moja córka bardzo nie lubi mycia włosów może on by ją przekonał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście myśle że pomógłby wam ten szampon zapraszam do konkursu link wyżej <3

      Usuń
  2. Nie znam marki, ale zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger