Tuban - bańki mydlane - To świetna zabawa


Witajcie jakiś czas temu otrzymałam Bańki mydlane Tuban.
Bańki mydlane dla mojej córki są fascynujące ja również uwielbiam banki mydlane są piękne ! Czy wy też uwielbiacie bańki tak jak my ??
Zawsze kupowałam Amelce małe bańki, i nie miałam pojęcia że są dostępne tak ogromne bańki. 


Na stronie znajdziecie :
- Płyn do baniek
- Akcesoria
- Zestawy baniek
- Pistolety z bańkami
- Bańki do dmuchania
- Wytwornice do baniek


Bańki mydlane to idealny pomysł na nudę.
Amelka jest zachwycona tak wielkimi bańkami. Gdy zaczęłam robić bańki jej śmiech i radość była ogromna. 


Takie bańki to również ciekawy pomysł na prezent z OKAZJI DNIA DZIECKA :) Dziecko będzie zachwycone z tak wielkich baniek. 





Bańki są ogromne i tak piękne ! 
Tworzenie tych baniek nie jest trudne a najbardziej się tego obawiałam. 



Gigantyczne Bańki Tuban to super zabawa dla dziecka ! 

Ceny baniek na stronie nie są wysokie. 
I z pewnością lepiej kupić dziecku takie bańki i wyjść na świeże powietrze niż siedzieć w domu i aby nasze dzieci grały na tablecie czy komputerze.


Czy spędzacie z dziećmi aktywnie czas na świeżym powietrzu ?
Bo my w tą piękną pogodę nawet nie mamy czasu aby wejść do domu :* Bawimy się na podwórku, tworzymy bańki, skaczemy na trampolinie. <3 
Moja córcia jest zachwycona tymi bańkami i wiem że już niebawem jak tylko te się skończą będę musiała zakupić kolejne.


Zapraszam na Fb oraz na stronę <3 

Ps. Nie zwracajcie na mnie uwagi hi hi :* 

Polecam ! Moja ocena 10/10




2 komentarze:

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger