PREPARAT PREMIUM Z NANOTECHNOLOGIA DO CZYSZCZENIA PIEKARNIKÓW, GRILLA I KOMINKÓW





  • Do gruntownego i skutecznego czyszczenia grilla, wnętrz i szyb piekarników, wędzarni, rusztów, patelni, płyt grzewczych i kominków
  • Bardzo skuteczny - zawiera aktywne cząstki srebra o działaniu bakteriobójczym
  • Rozpuszcza i usuwa tłuszcz, resztki potraw i przypieczone zabrudzenia
  • Środek o bardzo silnym działaniu - załóż rękawiczki ochronne
  • Zawiera naturalne składniki powierzchniowo czynne ulegające biodegradacji
  • 1 litr



Moja opinia :

Preparat w moim domu spisał się na 100 %. Dokładnie usunął zabrudzenia oraz tłuszcz z piekarnika. Byłam pod wrażeniem że tak dokładnie wyczyściłam piekarnik ponieważ bardzo często piekę w nim i tłuszcz czy spieczone zabrudzenia były dla mnie bardzo ciężkie do wyczyszczenia. Próbowałam bardzo drogich preparatów i różnych sposobów na to aby mój piekarnik wyglądał ładnie i czysto jednak niczym nie mogłam go domyć.
Ale to właśnie ten środek pomógł mi wyczyścić mój piekarnik teraz wygląda jak nowy ! 

Preparat o bardzo silnym działaniu. 
Ten środek pomógł mi również wyczyścić grill. Bo jak wiemy sezon grillowy jest w pełni i bardzo często robimy grilla ze znajomymi czy rodziną, jednak mój grill po poprzednim sezonie był brudny, niestety w tamtym roku niedokładnie go umyłam i teraz było ciężko mi go domyć, ruszt dzięki temu środkowi jest czysty wszystko pięknie się domyło. Preparat doskonale usunął tłuszcz i resztki potraw.

Sposób użycia :
Stosować zawsze na zimnych powierzchniach. nanieść niewielką ilość za pomocą myjki/gąbki na czyszczoną powierzchnię, rozprowadzić, pozostawić na około 1-2 min, następnie zetrzeć i dokładnie spłukać wodą. 

Polecam założenie rękawic ochronnych przed użyciem środka.



Środek kupisz TU 

Preparat godny polecenia !

Moja ocena 10/10 




16 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie, że się u ciebie sprawdził :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam problem z doszorowaniem piekarnika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam produkt jest rewelacyjny !! i bardzo mocny więc trzeba uważać.

      Usuń
  3. Przyda się na sezon grillowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łoooo zaciekawiłaś mnie lecę oblukać ich ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi by się przydało coś mocnego do piekarnika ! Więc chetnie przetestuje ten środek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobny środek, z którego jestem mega zadowolona ale chętnie bym wypróbowała również ten :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nir znam tej firmy ale zachecilas mnie tym postem

    OdpowiedzUsuń
  8. Do piekarnika to by mi sie przydało

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, takie coś do piekarnika by mi się przydało.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wolę gąbki magiczne z ali hehe są mega i niedrogie

    OdpowiedzUsuń
  11. mój piekarnik już od dawna woła o pomstę do nieba, haha, chyba czas najwyższy go wyczyścić;) Dzięki za podpowiedź co do środka, zastanawiałam się jakiego użyć;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciągle poszukuję ideału, może ten nim się stanie

    OdpowiedzUsuń
  13. Hm... ;-) nie mam grilla Ale polecę znajomym!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger