Wax - Maska do włosów jasnych oraz szampon głęboko oczyszczający ! - RECENZJA

Wax - Maska do włosów jasnych oraz szampon głęboko oczyszczający ! 


WAX Blonda maska regenerująca do włosów jasnych i skóry głowy, zmniejsza wypadanie włosów
Maska regenerująca do włosów jasnych suchych, matowych.

• Wzmacnia, nawilża i wygładza włosy.
• Pielęgnuje skórę głowy.
• Zapobiega wypadaniu włosów.
Po kuracji maską, włosy są mocne, lśniące i sprężyste.

Sposób stosowania:

1. Umyj włosy szamponem WAX Pure.
2. Maskę, w ilości równej wielkości orzecha włoskiego wmasuj we włosy i skórę głowy.
3. Pozostaw ją na ok. 15-45 minut, 
4. Spłucz dokładnie maskę.
5. Susz i układaj włosy jak zwykle.

Maskę stosuj 1-2 razy w tygodniu.



 Szampon przeznaczony jest do mycia włosów i skóry głowy bezpośrednio przed zastosowaniem maski WAX. 
Usuwa silikony pozostawione przez preparaty pielęgnacyjne (szampony i odżywki codziennego użytku) oraz substancje chemiczne z pianek, lakierów i innych środków stylizujących. Otwiera łuski włosa umożliwiając masce głęboka penetrację i wniknięcie składnikom odżywczym maski w głąb włosa. 

Z wyników badań aplikacyjnych wynika, że ponad połowa badanych kobiet uważa, że szampon oczyszczający WAX ma lepsze właściwości niż inne tego typu produkty stosowane wcześniej. 


Niewielką ilość szamponu rozetrzeć w dłoniach lub rozcieńczyć w małej ilości wody, następnie nałożyć na wilgotne włosy i łagodnie masować do wytworzenia piany. Spłukać obficie ciepłą wodą, lekko odcisnąć dłońmi i zawinąć w ręcznik.

Po umyciu włosów użyć odpowiednio dobranej maski WAX. 

Bez parabenów i silikonów.

Cena: 22zł / 200ml



Moja ocena :

Testuję szampon i odżywkę Pilomax od miesiąca. 
Szampon stosuję co drugi dzień , natomiast maskę 2 razy w tygodniu 

( jak zaleca producent ). 


Szampon :

Szampon bardzo przyjemnie pachnie.
Jak na szampon oczyszczający całkiem dobrze się pieni. Spłukuje się też dobrze. 
Jak to po szamponie oczyszczającym, włosy są trochę splątane. Ten szampon jednak w przeciwieństwie do innych szamponów oczyszczających nie wysusza włosów. A to jest dla mnie ważne aby włosy nie były suche i poplątane.

Już w trakcie mycia czuć, że włosy są niesamowicie miękkie, delikatne i oczyszczone.
Szampon świetnie oczyszczał skórę głowy. Uwielbiałam podczas mycia włosów nim robić sobie masaż głowy. Choć nie powiem, że jak miałam włosy trochę za ramiona, musiałam użyć więcej szamponu niż jest w zaleceniach na opakowaniu.

Dodatkowym plusem jest to że szampon jest wydajny !

Maska :

Maska na moich włosach sprawdziła się idealnie. Włosy po stosowaniu maski są delikatne błyszczące. Moje włosy po stosowaniu maski są wzmocnione nie łamią się oraz nie wypadają już w takich ilościach jak wcześniej. Włosy w dotyku są bardzo przyjemne. 
 Zapach jest dość specyficzny, ale mi się podoba. 
Maska nie spływa z włosów, dobrze się ich trzyma. 
Rozdwojone końcówki w dużej ilości zniknęły, natomiast ja dłużej cieszę się świeżymi, puszystymi włosami.




Znacie ten szampon? 
Używacie szamponów oczyszczających? 
Jakich?

Moja ocena 10/10 

Polecam !


13 komentarzy:

  1. O zaciekawiłaś mnie tymi produktami szukam takiego szamponu po którym moje końcówki będą w lepszej kondycji :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tych produktach ale wydają się być ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Może się kiedyś na nie skuszę ... ja na razie zakochana jestem w Libiotica :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tej masce do włosów i znajduje się już na mojej liście, muszę ją jak najszybciej kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm ciekawe, ciekawe nie słyszałam nigdy, ale może się skuszę ;)
    nsztegner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mama bardzo dawno temu odkryła WAX i rozkochała w nim całą rodzinę. O tym, że mają w ofercie suchy szampon nie wiedziałam. Dzięki za cenne info!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam nic z tej firmy, a przetestowałam duzo kosmetykow do wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosowałam odżywkę WAX do włosów ciemnych, polecam 🤗

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten szampon :) Maskę już nie koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie się stosuje ten szampon. Bardzo fajnie się u mnie sprawdził. Maski też mam i od lat je stosuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas cała rodzina używa kosmetyków tej firmy. Polecam wypróbować każdą ich serie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger