NaturalWood Grzegorz Bazan - Pudełko Niespodzianka

Dziś prezentuję Wam Pudełko niespodziankę Jaką otrzymałam od NaturalWood Grzegorz Bazan


Pudełeczko było tak pięknie zapakowane aż żal było mi go otwierać ! Ale ciekawość moja była ogromna i natychmiast go otworzyłam <3 I powiem Wam Kochani byłam pod ogromnym wrażeniem nie spodziewałam się takich cudownych rzeczy ! 

Otrzymałam :

* Cudowne drewniane pudełko <3
* Chustecznik wraz z chusteczkami <3
* Podkładki np pod kawusię <3






W pudełeczku zamierzam trzymać Pamiątki swoich dzieci takie jak : zdjęcia, opaski ze szpitala, zdjęcia usg. Wszystkie wspomnienia jakie kolekcjonuje zamknę w takim wspaniałym pudełku.

A wy co byście trzymali w takim pudełku ?




Chustecznik bardzo przydatna rzecz ! Wygląda przepięknie wykonany bardzo solidnie i perfekcyjnie nic nie wystaje <3 Chustecznik znalazł również już miejsce w moim domku. 
Taki chustecznik to cudowny prezent, przecież każdy z nas używa chusteczek. Jak jesteśmy chorzy lub ze wzruszenia a czasem bo po prostu nam smutno lub bardzo wesoło. 




Takie fajne krążki z drewna, użyłam jako podstawki pod herbatkę czy kawę. Często zdarza mi się wylać troszkę i zawsze obrus mam brudny a dzięki takim podstawkom mogę tego uniknąć. 

Polecam kochani Stronę NaturalWood Znajdziecie tam wiele ciekawych rzeczy ! 
Mi np bardzo spodobało się pudełko na prezent ślubny, urodzinowy lub z innej okazji. Zobaczcie sami ---> TU    

Zakochałam się również w schodach z drewna ! Jak już będę miała swój wymarzony gotowy domek na pewno skorzystam z usług NaturalWood aby właśnie podobne wykonał u mnie. 

Polecam !
Moja ocena 10/10
Zapraszam do polubienia STRONY 

19 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam takie niespodzianki! Pudełka jak widac jest dobrze wykonane i na pewno się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja świetne pudełko na chusteczki zawsze do czegoś się przydadzą a na dodatek są śliczne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. podkładki bardzo mnie urzekły! idę zobaczyć co tam mają

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz bardzo są modne takie dodatki mi się one niestety nie bardzo podobają ale mój narzeczony takie uwielbia :-P

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny i dosc kreatywny pomysł, ktory na pewno bedzie skutecznie spozytkowany;-)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! :) zostaje na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś robiłam identyczne krążki, ale wieszałam je na choinkę. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja. A krążki super np. na grilla, fajnie by wyglądały na świeżym powietrzu przy stole... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! Dajemy trzy razy na TAK! <3 Super rzeczy :3 Uwielbiamy takie ekologiczne cuda :D Buziaki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. te podstawki fajnie wygladaja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fakt śliczne są te cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny prezent, na pewno się przyda :). Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne rzeczy :) Uwielbiam takie naturalne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie proste i zwyczajne rzeczy :)
    Pudełko na chusteczki - jak dla mnie bomba!

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie się prezentują, idealne na prezent <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi najbardziej podobają się podkładki pod kubek! Piękne są:) Bardzo stylowe, a jednak praktyczne. Chociaż takie pudełeczko na bibeloty też super wygląda!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjna paczuszka, wykonanie piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger