Czysty dom z Meglio

Zaczynam przyjemne sprzątanie oraz testowanie z Meglio. Okazja na sprzątanie w moim domu przyszła bardzo szybko. Przy dzieciach sprzątania nigdy dosyć.


 Ale na dziś sprzątanie zakończone, MEGLIO  w moim domu zdziałał cuda <3 Środki czystości marki Meglio są naprawdę skuteczne ! 

A otrzymałam :

* Meglio odtłuszczacz cytrynowy


Mój numer jeden w codziennych porządkach ! <3 
Używałam go regularnie od około 2 lat, jestem nim zachwycona i nie rozstanę się z nim tak szybko ! Ten perfekcyjny środek czystości pozwala mi na utrzymanie w domu pełnego porządku. Rewelacyjnie radzi sobie z tłustymi plamami zabrudzeniami wystarczy chwilka a moja kuchnia błyszczy.

* Meglio WcGel


Łazienka, codzienna zmora <3 
W łazience sprzątam codziennie a to dlatego że korzysta z niej moje dziecko i chce aby była zawsze czysta i bez niepotrzebnych bakterii. Czyszczenie toalety to nic przyjemnego, ale ktoś to musi robić :)  Meglio WCGEL ma odpowiednią końcówkę dzięki czemu możemy umyć kibelek bez problemu. Usuwa zabrudzenia, osad z kamienia odświeża i myje. Żel jest bardzo wydajny ! Spokojnie wystarcza na kilka użyć. 

* Meglio Odtłuszczacz uniwersalny z wybielaczem w piance


Meglio Odtłuszczacz + wybielacz to najnowszy produkt o najwyższej jakości oraz skuteczności. Dzięki, dodatku wybielacza, płyn skutecznie usuwa wszystkie uporczywe zabrudzenia. Doskonale sprawdzi się w czyszczeniu zlewozmywaków, blatów, płytek, kuchenek ale i również idealnie nadaje się do czyszczenia toalety, prysznica bądź wanny oraz do usuwania osadu w fugach.
Dodatkowym atutem odtłuszczacza Meglio, to umiejętność usuwania zabrudzeń z kołnierzyków i mankietów białych koszul oraz wszelkiego rodzaju uporczywych plam z białych rzeczy. Wygodny atomizer sprawia, ze produkt zmienia się w piankę, co sprawia ze sprzątanie staje się dziecinnie proste.

* Meglio Crema 


Ten  produkt również polubiłam ! I to w szczególności <3 Również używam go w domu już kilka miesięcy i gdy tylko się kończy kupuję następny ! Jestem z niego bardzo zadowolona i mogę go polecić w codziennych porządkach. Ja myje nim zlew oraz kuchenkę. Mleczko czyści usuwa brud. A co najważniejsze nie rysuje powierzchni. Mleczko pozostawia po sobie świeży przyjemny zapach.


Z produktów Meglio jestem bardzo zadowolona ! 
POLECAM ! <3 
Moja ocena 10/10 !

8 komentarzy:

  1. Gdzie kupujesz te produkty? Ostatnio koleżanka mi mówiła, ze były na netto. Jak poszłam to juz nie było.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałem o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale przydałby mi się takie produkty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydały by mi się takie specyfiki ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne produkty. Meglio Odtłuszczacz uniwersalny z wybielaczem w piance - muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten odtłuszczacz jest świetny !! własnie bede szła na dniach kupić kolejne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że przetestowałyście te preparaty. Mnie bardziej jednak zastanawiają sprzęty. Dokładniej zastanawiam się nad urządzeniem ze strony https://www.rainbow-odkurzacze.pl/blog/odkurzacz-pioracy-z-filtrem-wodnym-20.html sądząc po opisie, jest bardzo dobry, ale jak jest w rzeczywistości..?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger