Niespodzianka FOTOBUM

Kochani mam dla Was niespodziankę :**

Dla moich kochanych czytelników oraz fanów Fotobum <3 mam super niespodziankę



Link, który upoważnia do darmowego zakupu dowolnego produktu na fotobum.pl dla pierwszych 10 czytelników. 

Klikając w link wypełniasz swoje dane i odbierasz voucher, który upoważnia cię do darmowego zakupu jednego wybranego przez siebie produktu.

(pokrywasz tylko koszty przesyłki)

Link do odbioru darmowych voucherów:
https://fotobum.pl/voucher/rfsnhk

<3 Szybciutko kochani śpieszcie się <3


Mam nadzieję że jesteście zadowoleni z takiej niespodzianki <3 
Dajcie znać co zamówiliście :)


24 komentarze:

  1. Uwielbiam Fotobum.pl , super jakość, ciekawe pomysły uwiecznienia pięknych chwil na różnych Fotoproduktach, i te kody rabatowe - oby było ich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna niespodzianka!
    już dawno myślałam nad zakupem magnesów na lodówkę, a dzięki tej niespodziance w końcu to zrealizowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i ja <3 dziękuję za info

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! dziekuje :-) zapraszam na mojego bloga w wolnej chwili :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna niespodzianka dla czytelników!

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama raz z takiej akcji skorzystałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już dawno dodałaś post więc nawet nie próbuję :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, gratuluję tym, co się załapali

    OdpowiedzUsuń
  9. Fotoalbum fajna sprawa i superowa pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna okazja, szkoda, ze tak późno się o niej dowiedziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam magnesy i fotoplakat :) dam szansę innym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zamówilam magnesy <3 dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam od nich magnesy. Są mega.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja już skorzystałam i ciesze sie ze swoich fotomagnesów :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam już okazje testować i to 2 razy.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger