Serum oczyszczające do skóry głowy. 100 % odświeżenia

Cześć kochani dziś dzień zapowiada się pięknie bez burz mam taką nadzieje, słonko z samego rana mnie przywitało i ptaszki na balkonie :) Więc mam nadzieje że dziś będzie ładnie.

A z racji tego że wstałam w tak wspaniałym humorze mam dla Was super recenzję tego znakomitego produktu <3
Bardzo dziękuje Bionigree - Producent kosmetyków naturalnych za możliwość testowania ! <3 

A testowałam Serum oczyszczające do skóry głowy


Naturalne serum oczyszczające BIONIGREE BASIC_01 to kosmetyk trychologiczny (specjalistyczny kosmetyk do pielęgnacji skóry głowy i włosów) o działaniu oczyszczająco-ochronnym, przeznaczony do użytku zewnętrznego, do wszystkich rodzajów skóry. To preparat o działaniu złuszczającym, przeciwłupieżowym, antybakteryjnym i przeciwwirusowym. Łagodzi podrażnienia skóry głowy, oczyszcza ją z nadmiaru zrogowaciałego naskórka, rozpuszcza łój zalegający w mieszkach włosowych, reguluje pracę gruczołów łojowych, ułatwiając wchłanianie substancji odżywczych. Już po pierwszej aplikacji serum, włosy unoszą się u nasady, zwiększając swoją objętość i dając niepowtarzalne uczucie odświeżenia.

Jako że jest to produkt o naturalnym składzie, naturalnym zjawiskiem jest wytrącanie się osadu. Nie ma to jednak żadnego wpływu na skuteczność i właściwości kosmetyku. Wymaga jedynie wstrząśnięcia buteleczką przed jego użyciem.

Do najważniejszych składników serum należą: mydło kastylijskie, kwasy AHA oraz estry oleju z czarnej porzeczki, wiesiołka, ogórecznika i lnu.


Co więcej, tylko niniejsze serum oczyszczające do skóry głowy marki BIONIGREE jest praktycznie w pełni polskie (polska marka, polski producent, 90% składników pochodzi od polskich dostawców, produkcja w Polsce).

Jestem z tego faktu bardzo dumna ! i z wielką przyjemnością testowałam ten produkt ! 

Bo moim zdaniem Polski produkt = najlepszy produkt 

Serum oczyszczające marki BIONIGREE to specjalistyczny produkt kosmetyczny polecany zarówno profilaktycznie, jak i wspomagająco przy leczeniu łupieżu, łuszczycy, świądu skóry głowy, grzybicy skóry głowy, łojotokowego zapalenia skóry, atopowego zapalenia skóry i egzemy.



Sposób aplikacji polega na naniesieniu dwóch pipet na skórę głowy, równomiernym wmasowaniu i pozostawieniu na przynajmniej 30 minut. Następnie myjemy włosy szamponem. 



A więc kochani czas na moją opinie ! <3


Szczerze mówiąc nigdy nie używałam takiego serum i nawet nie zdawałam sobie sprawy że coś takiego może mi się przydać i pomóc.  Na samym początku pomyślałam sobie że po co mi to, mi to nie potrzebne. Ale myliłam się i teraz wiem że jednak było mi to serum potrzebne, zdecydowanie popełniłam błąd że nie kupiłam sobie takiego wcześniej. Ale dzięki Bionigree - Producent kosmetyków naturalnych miałam możliwość przetestowanie i ocenienia tego produktu. 

Jakiś czas temu okropnie męczyłam się z łupieżem gdy już myślałam że to koniec on powracał, było to dla mnie bardzo męczące, nie lubię łupieżu i wydaje mi się że chyba każdy jest tego zdania, Wygląda to okropnie. Używałam dużo specyfików jednak nic nie pomagało, przechodziło na chwilę i problem powracał. 

Gdy już trochę wyleczyłam się w tego kłopotliwego problemu, otrzymałam to boskie serum ! O łupieżu mogę już zapomnieć!  A to dzięki Bionigree ! Serum doskonale oczyściło moją skórę głowy, złagodziło nieprzyjemne swędzenie i podrażnienia skóry głowy. Łupież zniknął i co najważniejsze nie powraca na nowo. 

Serum po stosowaniu zostawia po sobie uczucie świeżości i czystości. 

Serum nadało moim włosom doskonałego wyglądu.
Już po pierwszej aplikacji serum, włosy unoszą się u nasady, zwiększając swoją objętość.

Produkt w 100 % skuteczny ! 

Serum dostępne jest w poręcznej, eleganckiej szklanej 100 ml buteleczce w cenie 96 zł brutto za sztukę.
Znacie to serum? Jak walczycie z problemami skóry głowy? :)

Jak najbardziej polecam  !

Serum zdało test w 100 % 
Jestem bardzo zadowolona z efektów. 


14 komentarzy:

  1. Kuszące to serum. Przydałoby się podnieść włosy u nasady 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkt ciekawy, ale osobiście boję się nakładać kosmetyki na skórę głowy- mam skłonność do podrażnień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa tego serum. Miałam odżywkę I była ok

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam je, również mam. Tylko denerwuje mnie mocny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego serum ale z tego co piszesz warto aby poznała

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny podukt. Mialam okazje uzywac i u mnie sie sprawdzil

    OdpowiedzUsuń
  7. ja od nich testowałąm szampon i byłam bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  8. Także męczę się z łupieżem. Musze go sobie zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Musi bosko pachnieć mając w składzie czarną porzeczkę👍 ciekawy produkt, może się skuszę😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny produkt z tego co czytałam

    OdpowiedzUsuń
  11. bede sie musiala w koncu zaopatrzyc w te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta odżywka jest genialna. Używam jej i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger