Buty na miarę - Casani

Cudowne buciki od Casani-Obuwie Ślubne

Ślubne buty szyte na miarę. 
BUTY BARDZO WYGODNE !! 
Przeszły test i jak najbardziej polecam :) 


Wybór butów ślubnych jest dla nas Kobiet bardzo ważne :)
Bo przecież w ten wyjątkowy dzień chcemy wyglądać zniewalająco, najpiękniej i czuć się zdecydowanie wygodnie. 
To nasz wyjątkowy dzień ! 
Buty muszą pasować do sukienki być piękne i bardzo wygodne.
Ciężko znaleźć właśnie takie obuwie, jak znajdziemy ładne buciki to niestety są nie wygodne.
Więc najlepiej kupić buty na miarę od Casani.

Marka Casani-Obuwie Ślubne wykonuje obuwie ręcznie na indywidualne zamówienie.




Podobają się Wam ?? 
Na stronie znajdziecie wiele wiele więcej cudownych bucików :)
Możecie również sami wybrać i dopasować jaki bucik chcecie :)

Ja podałam wszystkie swoje wymiary stopy, długość szerokość, rozmiar jaki noszę zazwyczaj.
Mogłam również wybrać kolor bucików oraz rozmiar obcasa. 
Buciki od zamówienia przyszły bardzo szybko :) jestem bardzo zadowolona z mojego zamówienia wszystko jak najbardziej się zgadza. 
Kontakt ze strona Casani bardzo przyjemny i ze wszystkim można się dogadać.




Buty okazały się przede wszystkim bardzo wygodne !
Takie mega śliczne i wygodne buty nie muszą posłużyć tylko jako buty ślubne. 
Takie właśnie buciki lub inne ze strony Casani, możemy założyć na inną okazję. 
Np : chrzest dziecka czy inna impreza rodzinna. 
Uważam, że cena butów wykonanych ręcznie na zamówienie jest bardzo przystępna. 

Czy podobają się Wam ??
Jestem bardzo zadowolona z mojego wyboru.



Takie cudeńka znajdziecie na stronie TUTAJ 
Bez wychodzenia z domku dobierzecie idealne buty dla siebie, wystarczy wybrać wzór kolor i inne szczegóły.
Wygodne i perfekcyjne buciki od Casani


Polecam :* 
Ocena 10/10



20 komentarzy:

  1. Piękne <3 najlepsza decyzja- uszyć buty i jeszcze w kolorze, który będzie pasował Ci do większości rzeczy :) byłam na ich stronie- faktycznie mają fajne ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor ale zupełnie nie mój gust...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor mają te buciki, ale niezbyt mi się model podoba! Jest to kwestia indywidualnego gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne, ale szpilki u mnie odpadają, nie przeszłabym w takich butach metra ;p ,a wez potem tancz czy cos, ale są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślubu nie brałam i chyba nie będę brać ;) Niestety buty nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne ,subtelne ,fajny kolor ,a jaka była ich cena ;)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie zajrzałam ,ceny bardzo przystępne ,aż jestem w szoku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej trochę nie mój gust. Jedyne co mi soe podoba to kolor.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne buciki. Ja do slubu szukalam calkiem plaskich, wiec bylo wesolo

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem fajne buty, ale te tulipany... skojarzyły mi się z jajkami wielkanocnym ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie sa one w moim stylu ale wygladaja na naprawde solidnie wykonane

    OdpowiedzUsuń
  12. Eleganckie, klasyczne, chociaż wybrałabym inne. Sama miałam białe z czubkiem. Chociaż nie powiem, te mają coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne! :D Ja kupiłam ostatnio nieco podobne w Deichmannie. Podobieństwo polega na przodzie tych butów, też mam taki paseczek i zapięcie na kostce :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne te buty! ja też wcale nie miałam białych, suknia ok ale buty chciałam w kolorze i koniecznie takie które jeszcze na inną okazję się przydadzą :) znalazłam na https://butymodne.pl/czolenka-damskie-na-szpilce-c5543.f127.html zobaczcie w jakich super cenach można dostać buty które sprawdzą się też na taką ważną okazję :) moje były różowe, szalenie wygodne mimo że wysokie.

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne buciki, do takich widziałabym delikatny kapelusik od Sterkowskiego oraz sukieneczkę w kolorze pudrowego różu z duzą ilością tiulu - kiedyś miałam coś takiego jak byłam mała i czułam się jak księżniczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, dodatek w postaci kapelusza świetnie sprawdziłby się w tej stylizacji. Ostatnio widziałam na https://hatfactory.eu/ kilka na prawdę ciekawych propozycji, które z pewnością by tu pasowały. Obecnie moda na kapelusze znów wraca do łask i dlatego warto jest wykorzystać je do uatrakcyjnienia naszych codziennych kreacji.

      Usuń
  16. Świetnie, że można sprawdzić, co się Wam podoba i z jakich rozwiązań warto korzystać, ponieważ właśnie szukam jakiś fajnych pomysłów na nową kolekcję w moim sklepie. Na stronie https://butycentrum24.pl/ widziałam już kilka propozycji, no i powiem Wam, że chyba chętnie z nich sobie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger