Testowanie z Ofeminin Klub ekspertek - LA ROCHE-POSAY

LA ROCHE-POSAY

Moje pierwsze testowanie z klubek ekspertek OFEMININ uważam za udane ! <3 
OPIS PRODUKTU :
Emulsja Lipikar Lait od La Roche-Posay to doskonały sposób na uzupełnienie poziomu lipidów i nawilżenie skóry do 48H. Lipikar Lait to kojąca, odżywcza i hipoalergiczna emulsja dla niemowląt, dzieci i dorosłych ze skórą wrażliwą i suchą.

Emulsja przywraca komfort ściągniętej, szczypiącej i przesuszonej skórze. La Roche-Posay Lipikar Lait polecane jest niemowlętom, dzieciom i dorosłym.  Emulsja bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia na skórze lepkiego filmu, jednocześnie doskonale odżywia i nawilża przesuszoną skórę.



Moja opinia :

Razem z córkami testowałam produkt La Roche - Posay. 
Używałam go Ja, Córka Amelka 6 lat i druga córcia Zuzia 3 miesiące.

 Produkt jak najbardziej polecam !
Zachwycił mnie bardzo ponieważ można stosować emulsję od najmłodszych do starszych osób.
Potwierdzam że emulsja bardzo szybko się wchłania i znakomicie nawilża moją i moich dzieci skórę.
Produkt doskonale zabezpiecza wrażliwą skórę niemowląt.
Teraz już możemy zapomnieć o suchej skórze.

Fluid Lipikar od La-Roche Posay nie zawiera parabenów. 
Lekka konsystencja szybko się wchłania, pozostawiając skórę suchą i nieklejącą w dotyku. 

Gdy tylko skończy się nam to opakowanie wiem że zakupię kolejne, ponieważ jestem mega zadowolona z tego produktu. Wielkim plusem jest to że mogę go używać ja i moje dzieci.
Produkt poleciłam już kilku koleżankom i również są bardzo zachwycone. 





Kto testuje z nami ??
A może macie i używacie ? 
Jakie są wasze opinie na temat tego produktu ?





Polecam moja ocena 10/10 <3 


15 komentarzy:

  1. firmę znam , ale nie używałam tego produktu.
    jak najbardziej lubie kosmetyki la roche posay i chetnie bym przetestowala na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna firma!! Szkoda, że nie dostałam się do testów-- gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Mi się niestety nie udało dostać do testów;(

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję ja się nie zgłosiłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zgłaszałam się. Teraz stosujemy inne produkty do pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. O jakie fajne. Gratuluję testowania

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję testowania. Kosmetyki świetne

    OdpowiedzUsuń
  8. Uzywalam kiedys dla mojej malej Niny. Rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta uniwersalność jest najlepsza. również podkradam dzieciom niektóre kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie bym spróbowała, jeszcze nie miałam okazji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wiedzieć, że pomagają w suchej i atopowej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam konto na Ofeminin, ale jeszcze niczego tam nie testowałam. Mało się tam udzielam :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger