Niesamowity zapach ubrań ! Betterware-Lubię To


Witajcie kochani !
Dziś chce wam pokazać jaki otrzymałam płyn do płukania tkanin z mikrokapsułkami. 

Od 

Moja opinia :

Płyn jest niesamowity. Zapach  obłędny !
 Robię dużo prania i używam dużo płynów do płukania i do prania, bardzo ciężko znaleźć dobry płyn do płukania, taki aby zapach utrzymywał się na długo i żeby ten zapach był świeży.  

Jednak na tym płynie się nie zawiodłam ! 
I z czystym sumieniem mogę polecić wam ten płyn.
Zapach jest doskonały świeży i naprawdę bardzo ładnie pachnie. 
Bardzo cienię sobie zapach płynu nie lubię takich mdłych i śmierdzących lub takich gdzie w ogóle nie czuć żadnego zapachu. 
Jednak zapach tego płynu uwielbiam.

Prałam w tym płynie ubranko córki i szczerze powiem że płyn nie uczula nie podrażnia skóry nie powoduje żadnej alergii więc śmiało można go używać do płukania ciuszków naszych pociech.  

Dodatkowo płyn jest bardzo wydajny. Więc starczy na dość długo. 






19,90 zł

Płyn jest wydajny i wart tej ceny ! 


  • Wyjątkowa technologia mikrokapsułek
  • W trakcie całego dnia, na wskutek ruchu i tarcia tkaniny, kapsułki pękają uwalniając świeży zapach
  • Wyjątkowa wydajność - wystarczy zaledwie pół nakrętki płynu na pranie
  • Unikalna kompozycja zapachowa
  • 1 litr


Ten znakomity płyn znajdziecie TU 



Płyn doskonale spełnia swoją funkcję 

Polecam !
Moja ocena 10/10

20 komentarzy:

  1. Trochę wygórowana cena jak na 1l płynu do płukania, ale skoro zapach długo się utrzymuje to faktycznie warto.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam pieknie pachnace pranie! nie ma nic lepszego niż np. zapach swiezej poscieli:-) ciekawa jestem tego zapachu, buziaki Kochana!
    Obserwuje

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/06/zaful-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zapach super to biore :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiś czas temu odeszliśmy od płynów do płukania, ponieważ och zapach gryzł się z perfumami lub nas uczulał. Teraz używamy tylko płynu do prania, ktory pozostawia po sobie lekki i przyjemny zapach. Nie lubimy intensywności preparatu. Natomiast moja mama uwielbia płukać ręczniki i firany, więc polecę Jej płyn, który odkryłaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój wpis spada mi z nieba....żaden płyn długo nie pachnie pomimo, że mam nową pralkę -muszę koniecznie spróbować 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej marki, rozejrzę się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam pięknie pachnące ubrania, chętnie spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dosyc drogi plyn. Ja bardzo duzo piore wiec skoro mowisz, ze wart swojej ceny to chetnie wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam ale zachęciłaś mnie do kupna

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiamy gdy nasze ubrania pachną cudownie po praniu! Ah... widzimy, że firma godna uwagi :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam. Trza będzie poszukać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem działania i zapachu

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedyś bylam konsultantką tej firmy... ale mimo to wole produkty drogeryjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę że mają w ofercie taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę spróbować. neie znałam wcześniej tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  16. Cena rzeczywiście dość wysoka. Ja codzień stosuje Lenora i bardzo sobie chwalę, ale jestem też otwarta na nowości👍

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger