Maska do włosów - Indiaonline Poland

Cześć kochani :*

Dziś chce Wam pokazać Krem do stylizacji włosów (maska/odżywka) arganowa. 
Jaką jakiś czas temu otrzymałam od Indiaonline Poland.

Krem u mnie bardzo dobrze się sprawdził, chociaż przed zastosowaniem przeczytałam kilka pozytywnych opinii ale również znalazłam negatywne. Wydaję mi się że to indywidualna kwestia każdego z Nas. Każdy ma inne włosy, jednemu pomoże drugiemu zaszkodzi. 
Jak mówiłam u mnie się sprawdził, krem jest znakomity dodał moim włosom miękkości i blasku.
Dużym plusem dla mnie jest fakt że krem nie obciąża włosów, moje cienkie włosy by tego zdecydowanie nie wytrzymały. Dodatkowo ten krem ujarzmił moje elektryzujące włosy, i z tego efektu jestem najbardziej zadowolona.  

Zapach kremu jest całkiem przyjemny i dość delikatny, natomiast formuła jest gęsta a jednocześnie taka lekka i puszysta.


Zapraszam na Fb - Indiaonline Poland
Oraz na stronę  


Kiedy sięgnąć po krem Vatika z olejem arganowym?
  • przy problemach z codziennym ułożeniem przesuszonych, sztywnych włosów,
  • w sytuacji elektryzowania się włosów,
  • jeśli zauważymy, że nasze włosy straciły blask, stały się łamliwe i potrzebują nawilżenia,
  • jeśli narażamy włosy na intensywne działanie czynników zewnętrznych, np. chlorowanej wody, słońca, wysokiej temperatury z urządzeń stylizacyjnych.
Krem do stylizacji Vatika z olejem arganowym nie obciąża włosów. Daje długotrwały efekt bezproblemowo układającej się fryzury.

Krem został dodatkowo wzbogacony w wosk pszczeli, bhringraj i aloes. Po użyciu włosy są gładkie, łatwo się rozczesują.


Skład:
Aqua, Paraffinum Liquidum, Cera Alba (Beeswax), Steareth-2, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Isopropyl Myristate, Steareth-21, Glyceryl stearate (and) PEG-100 stearate, Cyclomethicone, Propylene glycol, Argania spinosa (Argan) oil,Parfum, Carbomer, Phenyltrimethicone, Bis (C13-15 Alkoxy) PG Amodimethicone, Panthenol, Lawsonia incemis (Henna) Leaf extract, Eclipta Alba (Bhringraj) powder, Aloe barbadensis (aloe) powder, Sodium Hydroxide, DMDM Hydantoin, Potassium sorbate, BHT, Methylparaben, Propylparaben, Benzyl Salicylate, Buthylphenyl Methylpropional, CI47005, CI 16035, CI 77266



Sposób użycia:

1. Krem do stylizacji - Po umyciu nałożyć na wilgotne włosy, następnie ułożyć włosy tak jak zwykle.
2. Odżywka - Po umyciu nałożyć na wilgotne włosy, pozostawić na kilka minut, a następnie spłukać.

Zawartość: 140ml.

Kraj pochodzenia: Zjednoczone Emiraty Arabskie

Tylko do użytku zewnętrznego! Unikać kontaktu z oczami!

Po otwarciu zużyć w ciągu 6 miesięcy.

Krem używany przed myciem na suche włosy odżywia i nawilża, niewielka ilość użyta po myciu na mokre włosy chroni przed wpływem szkodliwych czynników zewnętrznych oraz pomaga w stylizacji.


 


Polecam :)
Moja ocena 10/10

13 komentarzy:

  1. Nie znam marki ani produktu. Jednak lubię produkty ze wszystkim co związanie z olejkiem arganowym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej firmy, ale widzę że ma całkiem przyjemny skład :) nie używam masek, a włosy mam prawie cały czas rozpuszczone, więc raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masę dobrego o niej czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie slyszalam o tej marce. Niestety moje wlosy nie lubią masek

    OdpowiedzUsuń
  5. Do włosów to ja już mam swój złoty środek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobna maske z innej firmy i jest swietna, tą też na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam inną z tej serii. Niestety się nie sprawdziła. Myślę że ta byłaby lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe, że można ją używać na dwa sposoby.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej marki, ale moje serducho skradły materiałowe tulipany :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Krem wygląda zachęcająco, boję się tylko, że może obciążyć moje przetluszczajace się włosy😮

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam maski od Vatika. ! wlosy po nich są obłędne- miękki i gładkie !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger