Truskawkowe ciasto aż palce lizać - Przepis

Lubicie ciasta z truskawkami ??
Moja rodzina uwielbia :) <3
Ciasto jest pyszne i szybkie w zrobieniu :)



Przepis :

Co nam potrzeba :

4 jajka
1 szklanka cukru
łyżeczka cukru waniliowego
0,5 szklanki oleju
1,5 szklanki mąki
1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
truskawki

Wykonanie :

Miksujemy żółtka z cukrem na zmianę dodajemy wymieszaną mąkę z proszkiem do pieczenia i wlewamy olej. 
Ubijamy białka dodajemy do masy jajeczno - mąkowej i wlewamy do formy.

Ja użyłam formy kwadratowej ale najlepiej zrobić w tortownicy 26 cm.

Na górze układamy truskawki pokrojone. 

Ciasto pieczemy w nagrzanym piekarniku do 175 stopni  u mnie jest to 45 min <3 






Polecam <3
Ciasto jest pyszne :)

13 komentarzy:

  1. Ja bardzo często robię takie z rabarbarem :D Z truskawkami jeszcze nie robiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja babcia takie robi, super jest. Ja niestety nie umiem :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jutro robię jogurtowe- podobne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ten przepis! u nas w domu na to ciasto mówiło się olejowiec :) mam zamiar jutro zrobić rogaliki trzyskładnikowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No kochana mam identyczny przepis!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiamy ciasta z truskawkami. Ostatnio robiłam z córką ciasto z budyniem, truskawkami i kruchym spodem

    OdpowiedzUsuń
  7. do kawy w sam raz, jakbym jeszcze kawę piła :d

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger