Bańkowa Radość !! Słupskie bańki mydlane

Bardzo dziękuje wraz z córeczkami za tak wspaniałą przesyłkę <3
A otrzymałam ją od Słupskie Bańki Mydlane :)
Lubicie bańki ??

Zobaczcie jak my się nimi bawimy <3












Bańki mydlane są okropnie duże i ile dają zabawy i śmiechu dzieciom :*
Te akurat puszczała moja starsza córcia Amelka ale gdy zaprosiła swoich rówieśników śmiechu było jeszcze więcej !!

Bańki można kupić wszędzie ale jak wiecie bardzo ciężko jest kupić dobre bańki z dobrym płynem. ten który kupujemy w sieciówkach nie zawsze okazuje się być dobry, często bańki po prostu nam nie wychodzą, i wtedy strasznie jestem zła, :( Bo po co wydawać pieniądze jak baniek i tak nie ma, dziecko zawiedzione smutne a ja zła :( Kiedyś kupiłam mega drogie miały być takie super i ci się okazało lipa !! 
Bańki malutkie nie chciały się robić. Takich sytuacji wolę już unikać. I wiem że już nie kupię zwykłego płyny takiego w sklepie z zabawkami lub innym.

Moim numerem jeden są Słupskie Bańki Mydlane Nie zamienię ich na żadne inne. 
Płyn jest rewelacyjny, bańki zawsze wychodzą nawet jak robi je dziecko i są mega duże !!
Dodatkowym plusem jest dla Nas to że bańki tak szybko nie pękają tylko unoszą się w górę do nieba :) 
Uśmiech na twarzy dziecka niezastąpiony. Nie nic lepszego jak wesołe dzieci. 

My uwielbiamy bańki mydlane a wy ? 



Te super Bańki można zakupić na Allegro i TU
Jak i również na OLX

Zapraszam was na FB

Bańki rewelacyjnie zdały test !!
Amelia i inne dzieci zadowolone a to jest najważniejsze !

Nasza ocena 10/10

15 komentarzy:

  1. Bajecznie! Uwielbiałam banki jak byłam mała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bańki mają jakąś magię w sobie :) zdecydowanie jednak wolę na nie patrzeć niż je robić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja takie wielkie bańki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ogromne. Moja córka uwielbia takie bańki. Muszę jej kupić

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne. Moje dzieciaki byłyby zchwycone.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Pamiętam jak sama w dzieciństwie robiłam takie bańki domowej roboty do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój synek byłby zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale zabawa :D cudowne bańki. moja córka byłaby chyba w 7 niebie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger