Śpiworek dla Malucha od Ceba Baby

Witajcie kochani w ten deszczowy zimny dzień przedstawiam wam śpiworek dla malucha od Ceba Baby. Niedawno pisałam wam o termo opakowaniu również od Ceba Baby. Opinie znajdziecie Tutaj.  


Tu znajdziecie śpiworki :*
 Taki śpiworek jest cudowny, ciepły mięciutki.
Wybrałam śpiworek dla Zuzanny biały w słoniki, bardo mi się spodobał. I podoba się nadal jest z niego bardzo zadowolona. 
Śpiworek nie krępuje ruchów dziecka, doskonale utula dzieciątko do snu.

 Wykonany jest ze stuprocentowej satyny bawełnianej, od środka obszyty miękką, bawełnianą dzianiną i dodatkowo ocieplony. 

Na chłodne noce idealne się sprawdza. 

Dla mnie ważne jest to że dzięki temu śpiworkowi nie muszę już przykrywać dziecko  kocykiem lub kołderką, przecież tyle się słyszy o śmierci łóżeczkowej. 
Bardzo się bała aby nic takiego mi się nie przydarzyło.

Ten śpiworek jest genialny dziecko ma cieplutko i nic mu nie przeszkadza nie założy sobie kocyka na twarz, i może oddychać i spać normalnie. 
Taki śpiworek można wykorzystać również w zimne dni np na spacer, dzięki niemu zapewnimy dziecku ciepło i wygodę.

Polecam taki śpiworek każdej mamie.




Dzięki praktycznym zapięciom na dole i na ramionach, pozwala na przewinięcie dziecka bez zdejmowania całego śpiworka. 

Wymiary: (szer./wys.) 30-40/60 cm

Na stronie sklepu znajdziecie wiele innych przydatnych rzeczy dla maluszka jak i dla kobiet w ciąży. 

Śpiworek bardzo dobrze się pierze, po praniu wygląda jak nowy, nie niszczy się, nie mechaci.

 Jest znakomicie uszyty. <3



Podoba Wam się ??
A może macie podobne ? :)


Śpiworek jest genialny :* 
Jak najbardziej POLECAM <3 

Moja ocena 10/10

Bardzo dziękuje Ceba baby za możliwość testowanie takich znakomitych produktów.

12 komentarzy:

  1. Piękny :) gdyby nie to, że mam już 5szt to z chęcią bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie się nie sprawdziło takie cudo. Mam chyba za żwawe dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja to zawsze lubiła byc odkryta :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam taki dla Niny jak sie urodzila, ale tak się wierciła w łóżeczku, że niestety nie dała rady w nim spac. A szkoda bo moze nie musiałabym wstawac w nocy co 5 minut i jej przykrywac

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje dzieci nienawidzą śpiworków. Syn odkrywa się cały, a córa jest jeszcze mała, ale tak się wierci, że... byłoby jej wręcz niewygodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, chociaż moje nie używają, rozkopują się na potęgę ale jakoś nie czułam potrzeby ich w to ubierać na noc.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale sliczny, ja mialam dla córeczki też, ale polarowy ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger