Termoopakowanie JUMBO od Ceba Baby !

Witajcie ! <3
Dziś chce Wam zaprezentować termoopakowanie od Mamy dziecko - Ceba Baby <3

Wybrałam śliczne różowe termoopakowanie w kotki dla mojej małej córeczki Zuzanny :)

Zuzia ma 3 miesiące i jest już na mleku modyfikowanym ponieważ ma anemię i ja miałam bardzo mało pokarmu, często wyjeżdżamy z mężem do rodziny lub gdzieś na świeże powietrze spędzić miło czas z naszymi córkami jednak nie chciałam podawać zimnego mleka mojej córce i tak oto znalazłam wspaniałe rozwiązanie mojego problemu !
Termoopakowanie ! <3

Dzięki specjalnej warstwie izolacyjnej pozwoli ono zachować temperaturę przygotowanych wcześniej napojów czy posiłków. Jak na razie przetrzymywałam w nim ciepłe mleczko lub przegotowana czystą wodę aby później tylko wsypać mleko. Nawet po kilku godzinach woda była bardzo ciepła.

Myślę że w takie termoopakowanie warto zainwestować jest bardzo przydatne i praktyczne.

Nie zawiodłam się ! Termoopakowanie świetnie zdało test ! 





Produkt wykonany jest z lekkich materiałów, które łatwo się czyszczą, a kolorowe i estetyczne bajkowe wzory sprawiają, że termoopakowanie staje nie tylko gadżetem, ale też modnym dodatkiem. Zapinane jest na zamek oraz wyposażone w praktyczny uchwyt do trzymania.

Termoopakowanie Jumbo przewidziane jest na wszystkie szerokie oraz niestandardowe butelki. 

Wymiary zewnętrzne: 
100 x 105 mm, wys. 255 mm; 

Wymiary wewnętrzne:
 70 x 80 mm, wys. 230 mm



Dodatkowy plus takiego termopakowania to cena ! 
Koszt to jedyne 12 złoty i 30 groszy


 Zapraszam was na STRONĘ tam znajdziecie wiele ciekawych rzeczy dla swojego maluszka.

W ofercie znajdziecie również inne termoopakowania :

- Termoopakowanie JUMBO
- Termoopakowanie STANDARD
- Termoopakowanie MINI 
- Termoopakowanie PODWÓJNE 


Polecam nasza ocena 10/10 
<3 

Ceba Baby to wspaniała jakość produktów !! <3 

22 komentarze:

  1. ale cudowna grafika na tym termoopakowaniu.
    ja miałam ich kilka, ale jakoś nigdy nie używałam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękna grafika ;D Jak córeczka podrośnie, to będzie miała do tego zabawkę ;D Bardzo ciekawie napisana recenzja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo super chyba musze zakupić;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne opakowanie, a na drugim planie jakie ładne kwiatki :)
    Caydii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale urocze opakowanie :) Świetna rzecz!

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatna rzecz, a także ładnie wygląda z zewnątrz😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przydatny gadżet dla młodych rodziców, na pewno ułatwi wyjścia z domu z małym szkrabem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydatne opakowanie, choć sama miałam i nie używałam ;) Cóż moje termoopakowanie przez długi czas to pierś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ladnie wygląda . ja nie uzywalam bo kp ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny, estetyczny i funkcjonalny produkt. Tym bardziej, że u nas niedługo będzie dzidzia i zapewne bardzo by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znaleźć opakowanie, które faktycznie trzyma nie jest tak łatwo znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, miałam podobne jak córka była mała czyli 16 lat temu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydatne mega i jakie słodkie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne opakowania. Moze jeszcze Kiedyś takie coś mi sie przyda

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczni wygląda i jest praktyczne, super

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne :) nie dość, że przydatne, do tego ładne i w przystępnej cenie :) muszę pokazać 'dzieciatym' znajomym :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger