Miarka do obuwia

Miarka do obuwia, miara do butów, miara do stóp w centymetrach !




 Witajcie kochani dziś kilka słów o Miarce do mierzenia obuwia. Na wstępie powiem Wam, że taka miarka to moje nowe odkrycie. I jestem mega zadowolona ! Już nie mam problemu z kupowaniem obuwia. A  niestety zakupy to jest to co lubię :)


Ta wyjątkowa pomocna miarka pomoże zaoszczędzić nam czas i pieniądze, z taką miarką kupowanie butów online dla mojej rodziny stało się prostsze i przyjemniejsze.Taka rzecz każdy z nas powinien mieć w domu. Porządna miarka do mierzenia stopy dla całej rodziny. :) A zakup bucików dla dzieci to pestka !


Taką miarką zmierzymy stopę dorosłej osoby jak i dziecka. Wiadomo, że buty mają różną rozmiarówkę i często trudno nam kupować buciki online, a dzięki takiej miarce zmierzymy stopę w centymetrach i bardzo ułatwi nam to zakup obuwia. Kiedyś obawiałam się kupowania obuwia online ale teraz dzięki takiej miarce kupuję je często i zawsze rozmiar pasuje. 


W ofercie sklepu znajdziemy buty danielki oraz obuwie profilaktyczne innych firm.


Jak najbardziej polecam !! 
Miarka spełniła moje oczekiwania. 
Zapraszam do Sklepu oraz na Fb 


6 komentarzy:

  1. O mega ciekawy produkt :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna rzecz:) jak się ma dzieci to się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra! Mierzenie stopy córki to dla mnie zwykle męczarnia, bo dziecko niechętnie współpracuje, muszę sobie kupić coś takiego! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny gadżet, przydałby się w moim domu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger