Zadbane włosy !

Perfekcyjne lekkie, lśniące i zadbane włosy ? 
Każda kobieta chce aby włosy właśnie takie były. Jednak ciężko o nie dbać gdy nie mamy na to wystarczających środków lub czasu. Ale na ratunek przychodzi Bionigree - Producent kosmetyków naturalnych. Niedrogie kosmetyki do włosów ale najlepsze jakie dotąd posiadałam.  ! <3 



Cena szamponu : 44,00 zł
Cena odżywki : 64,00 zł


Moja opinia : 

Używam szamponu oraz odżywki od kilku tygodni, moje włosy były słabe łamliwe, i okropnie wypadały. Kupowałam wiele preparatów aby to zahamować, aby coś mi pomogło jednak z marnym skutkiem :( Efekt był chwilowy i bardzo słaby. 
Aż z pomocą przyszły mi te 2 super produkty ! Odzywka oraz szampon, na początku nawet nie dawałam sobie żadnej nadziei że włosy staną się lepsze i będą mniej wypadać, jednak po kilku dniowym już stosowaniu zauważyłam pozytywne efekty, włosy przestały już w takich ilościach wypadać, są ładniejsze, delikatne i miękkie. 
Jestem bardzo zadowolona z tych efektów ponieważ żaden szampon nie był tak idealny dla moich włosów jak ten. Szampon oraz odżywka są bardzo wydajne wystarczy odrobina aby szampon zrobił swoje. Szamponu używa również moja 6 letnia córka jej włosy są gładkie, błyszczące i delikatne. Perfekcyjny dla włosów moich jak i małej Amelki. 

Jak najbardziej polecam te 2 produkty ! 
Szampon oraz odżywka są godne polecenia i wypróbowania. 



Odżywka nawilżająca ma działanie odżywcze, odbudowujące i intensywnie nawilżające skórę głowy i włosy. To specjalistyczny produkt kosmetyczny do użytku profilaktycznego i wspomagającego leczenie poważnych dolegliwości skóry głowy i włosów.



Dzięki naturalnemu składu oraz zawartości betainy kokosowej, ekstraktu z korzenia mydlnicy lekarskiej oraz ekstraktu z owoców czarnej porzeczki szampon skutecznie:
  • usuwa brud z powierzchni włosów,
  • nie niszczy ich struktury i nie powoduje nadmiernego wysuszania włosów,
  • zapobiega elektryzowaniu się włosów,
  • zmiękcza i wygładza skórę głowy i włosy,
  • odpowiednio nawilża włosy.
Po umyciu włosów szamponem BIONIGREE BASIC_02 włosy są wyraźnie świeższe i błyszczące.
Szampon do włosów BIONIGREE BASIC_02 dostępny jest w poręcznej, plastikowej butelce o pojemności 200 ml wraz z nakrętką typu flip-top ułatwiającą aplikację kosmetyku.
Jest to naturalny szampon trychologiczny, przeznaczony szczególnie do włosów cienkich, delikatnych, z tendencją do nadmiernego wypadania oraz dla dzieci powyżej 3 roku życia.


Szampon do włosów Bionigree Basic – łagodny szampon o działaniu oczyszczającym, przeciwłupieżowym, antybakteryjnym i nawilżającym. Zawiera ekstrakt z korzenia mydlnicy lekarskiej, który ma za zadanie spieniać kosmetyk i działać przeciwłupieżowo, oraz ekstrakt z owoców czarnej porzeczki, który ma działanie nawilżające, a jednocześnie ściąga i złuszcza skórę. Substancją myjącą jest Coco-Betaine.


Używacie takich kosmetyków ?
Znacie produkty Bionigree ? 

Jak najbardziej POLECAM !!


18 komentarzy:

  1. Uwielbiam dbać o włosy. Z tej marki póki co miałam serum do skóry głowy i sprawdziło się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym, że niedrogie to ja sie jednak nie zgodzę. Wydac jednorazowo ponad 100 zl na szampon z odzywka to chyba dosyc duzo. Przynajmniej dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak może i tak ale warto wydać 100 zł raz na jakiś czas aby włosy były piekne :)

      Usuń
  3. Znam Bionigree, mam serum oczyszczające do skóry głowy i polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. miałąm szampon z tej serii i byłam oczarowana

    OdpowiedzUsuń
  5. Ich produkty sa świetne. Miałam okazję wypróbowac serum oczyszczające.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam odżywkę i za nic w świecie nie mogę jej używać. Nie potrafię sie przełamać tak mi ten zapach przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam wcześniej tych kosmetyków. Powiem Ci szczerze, że jak dla mnie trochę wysoka cena. Ale wiadomo- za jakość trzeba płacić

    OdpowiedzUsuń
  8. nie uzywalam produktow tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena mnie trochę przeraża, ale chyba się skuszę na ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakby zadziałały na moje wypadanie to i 1000 zaplace :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tych produktów, jaki mają skład INCI?

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam nigdy tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mnie ciekawi ta firma, ale cena mnie troche odrzuca:c

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio zrobiło się o nich dość głośno. Może i my je sprawdzimy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio jest coraz głośniej na temat ich kosmetyków:) Musze chyba wypróbować ten szampon, ciekawa jestem czy nie przetłuści moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Spróbuję dziękuję za tą opinie już sama nie wiem von używać żeby pomóc kondycji moich włosów 😐

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger