Peeling solny, idealny dla ciała !

Cześć kochani dziś mam dla was mega produkt !! 

Peeling solny <3



Peeling BingoSpa z pyłem ze skały wulkanicznej i ekstraktem z czerwonej herbaty.
Peeling, czyli złuszczanie, polega na usuwaniu z powierzchni skóry martwych komórek naskórka. W wyniku naturalnego procesu regeneracji skóry, który powtarza się cyklicznie co 28 dni, powstają nowe komórki, zaś stare obumierają. Peeling BingoSpa pomaga się ich pozbyć, odsłaniając jaśniejszą i zdrowszą skórę. Poprawia również mikrokrążenie - po jego użyciu skóra ma natychmiast ładniejszy koloryt i jest gładsza. Ponieważ peeling oczyszcza ją głębiej niż zwykłe mycie, jest dzięki temu lepiej przygotowana na wchłanianie substancji aktywnych zawartych w preparatach BingoSpa.

Cena: 12,90 zł




Pył ze skały wulkanicznej składającej się z krzemionki (70%) i związków alkaicznych - pomaga w dokładnym usunięciu martwego naskórka, skutecznie oczyszcza i wygładza skórę.
Ekstrakt z czerwonej herbaty jest silnym antyoksydantem - bogatym w witaminy, związki mineralne oraz wiele związków biologicznie czynnych: alkaloidy, flawonoidy, aminokwasy, pierwiastki śladowe (wapń, magnez, żelazo, selen) - rewitalizuje i ujędrnia skórę.


Waga 580g


Moja opinia :

Peeling stosuję od kilku tygodni, na całe ciało oprócz twarzy,  jestem mega zadowolona efektem, skóra jest delikatna, gładka, bardzo dobrze oczyszczona, pozbawiona niepotrzebnego naskórka. 
Peeling ma bardzo przyjemny zapach, wykonuję nim delikatny masaż ciała, gąbką aby nie podrażnił mi dłoni. Jednak kilka razy masaż wykonałam dłonią i nic się nie stało.

Skład peelingu dla mnie bardzo dobry.

Ten znakomity peeling to dla mnie nowość, zawsze miałam peelingi w płynie a ten jest sypki. I powiem wam szczerze że dla mnie rewelacja ! Dużo lepszy niż inne. 

Jestem bardzo zadowolona i dziękuje za możliwość testowania. Testowałam go wraz z mężem i on również jest bardzo zadowolony z efektów chodź nie lubi takich produktów, do tego jest pozytywnie nastawiony. 

Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego produkty w naszym domu zostanie od na dłużej.

Znacie tej peeling ??
Używacie ?

Ten znakomity peeling zakupicie TU 




Jak najbardziej polecam ! :)
Bardzo polubiłam ten produkt <3


Moja ocena 10/10

16 komentarzy:

  1. Nie znam tego produktu, ale swojego czasu bardzo dużo produktów Bingospa przewijało się przez moją łazienkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nono...bardzo ciekawie... nigdy nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam peelingi w każdej postaci

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubimy czasem tak się zrelaksować w takim peelingu ^^ Ah...

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Bingo spa. Ich produkty sie u mnie sprawdzaja

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego peelingu. W sumie rzadko ich używam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam tego peelingu ale wiem że kosmetyki bingospa są bardo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  8. tego nie znam, ale miałam kilka innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja pokochałam peeling od sadza soap ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawy produkt:)
    nigdy nie miałam ale super wygląda:)

    http://sandziv.blogspot.com/2017/07/haul-lumpeksowy.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś innej marki i świetnie się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego kosmetyku ale brzmi nieźle. Ma ciekawy wygląd i skoro dajesz pozytywną opinię to dobrze się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie używałam peelingu solnego

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna cena za świetną jakość! Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja skóra pokocha każdy preling:) Bingo Spa nie mialam przyjemności jeszcze poznac

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam go jeszcze. Musze wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger