Niespodzianka od Majunto !

Witajcie kochani :*

Kilka dni temu otrzymałam prześliczną mięciutką paczkę, Amelka oczywiście moja mała pomocnica pomogła otworzyć Mamusi paczkę ale zawartość była dla niej oczywiście więc była wniebowzięta. Wyciągała wszystko z wielkim zachwytem ! <3 
Jej radość i uśmiech na twarzy mówiły wszystko.  
A w paczce otrzymałyśmy :

2 misie z napisem 
2 serduszka 
Piękna narzuta kocyk 
Rękawice kuchenne podwójne

Więcej rzeczy dla moich dwóch córeczek a rękawice zdecydowanie dla mnie :) 



Misie są piękne kolorowe, bardzo dobrze uszyte nic nie wychodzi nie wystaje zresztą tak samo jak inne rzeczy od majunto 


Serduszka znalazły swoje miejsce w Pokoju Amelki <3
Służą nam jako ozdoba są śliczne a moja córka bardzo lubi kotki. 




Kocyk - narzuta jest milutka i ciepła z jednej strony ma piękną czarno białą bawełnę, a z drugiej milutki czarny polar. Taki kocyk idealnie nam się przyda na zimne wieczory :* Chociaż nam służy już teraz, ponieważ córka pod nim śpi hi hi <3


Podwójne rękawice kuchenne dla mnie to HIT ! <3
Produkt Must Have ! <3 

Zawsze używałam zwykłej jednej rękawicy oczywiście ja niezdara zawsze musiałam się poparzyć nie było dnia gdzie nie miałam śladu po oparzeniu lub delikatnego dotknięcia gorącego naczynia. To bardzo mnie denerwowało i strasznie tego nie lubiłam, jednak ten cud ! Podwójna rękawice jest zdecydowanie najlepszym moim pomocnikiem w kuchni ! <3
Nie wyobrażam sobie żeby mi jej teraz zabrakło.
Jest idealne do wyciągania patelek z ciastem z piekarnika lub uchwycenie gorącego garnka. Teraz wiem że żadne poparzenia mi nie straszne. 



Na stronie majunto znajdziecie wiele pomysłów na prezent lub coś dla siebie, asortyment jest bardzo duży a produkty jakościową są genialne, lepszych nie znajdziecie ! <3 

Gwarantuję że będziecie zadowoleni z produktów Majunto.


Za przesyłkę bardzo dziękuje. 
Zawartość jest śliczna a dziewczynki bardzo ucieszone ! <3

Czy podoba Wam się moja paczka ?
Może macie produkty od Majunto, jak tak to czy jesteście zadowoleni ? Bo my bardzo :) !!

Polecam :)


20 komentarzy:

  1. Ich produkty są świetne. Rękawica kuchenna jest dla mnie rewelacyjna, a misie pdobają sie każdemu dziecku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poduszki sĄ świetne zchecia kupie taka na prezent

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta podwojna rekawica to ciekawy pomysl. Musze sobie zamowic bo ja wiecznie poparzona chodze

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz z podwójną rękawicą spotkałam się może z tydzień temu na jakimś blogu. Świetny pomysł. Misiaki są urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne rzeczy dostałaś, chciałabym mieć takie misie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. znam firmę. sliczne rzeczy mają

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie rzeczy:D Też dostałam taką rękawicę ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Te misie są absolutnie urocze, sama bym takie chciała <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ale śliczne te misiołki:) pełne uroku:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Firmę kojarzę. Wiem, ile wkładu trzeba włożyć w efekt końcowy. Piekne rzeczy. Narzutke podobną sama szylam. Niech Wam służy 😚

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo oryginalna rękawica! Przyda się w każdej kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeurocze rzeczy! ^^ Ah... super niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydałyby mi się takie rękawice.

    OdpowiedzUsuń
  14. Te misie jakie słodkie! Jeden dała bym córce a drugi synkowi. Piękne

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie słodziaki. Uwielbiam takie cudeńka

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger