Udane wakacje z Allinpackaging

Wakacje !!! Ach jaki to piękny czas.
Czas pakowania się na wyjazd z rodziną nad morze lub w góry <3
My w te wakacje wybieramy się w góry i na kilku dniowe wyjazdy do rodziny lub na łono natury. 
I w momencie pakowania zachodził problem w co spakować moje ulubione kosmetyki :( Mam ich troszkę i chciałabym spakować ich w jedną wygodną kosmetyczkę :) 
Znalazłam idealne kosmetyczki dla siebie na stronie Allinpackaging.

Zobaczcie sami jakie super kosmetyczki można tam zakupić.
Bardzo dziękuje za możliwość testowania tak ślicznych i poręcznych kosmetyczek.



Kosmetyczka przypominająca worek ! 
Dla mnie jest hitem i numerem jeden :) ! 
Dostępna jest w dwóch kolorach niebieski i lekko czerwony.
Piękna lekka i zmieści się w nią naprawdę dużo rzeczy tych dużych i małych. Jedna z lepszych kosmetyczek jakie posiadam. Bardzo ładnie wykonana wytrzymała. i bardzo poręczna.



Kosmetyczki są poręczne, ładne i dużo się w nich mieści. dla mnie to bardzo ważne aby kosmetyczna była poręczna. 


 

Na stronie znajdziecie nie tylko kosmetyczki ale również inne przydatne rzeczy nie tylko na wakacje ! Przydatne opakowania na kosmetyki, kremy. Małe słoiczki w które przelejesz ulubiony krem. Zajmie to mniej miejsca w naszym bagażu. 

Jak widzicie kosmetyczki mają rożne wzory kolory i pojemności. Każdy znajdzie coś dla siebie :) 


Kosmetyczki kupisz TU

Jak najbardziej polecam !! 
Wysyłka bardzo szybka, kontakt miły, wszystko idealnie. Na pewno wrócę do tego sklepu.  

Moja ocena 10/10

Bardzo dziękuje !! <3 



17 komentarzy:

  1. Super wyglądają! :) Przydałyby nam się takie kosmetyczki na jakiś wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyczki są przeurocze! :) Grunt to wszystko dobrze spakować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te same kosmetyczki i jestem z nich bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. Ich produkty są świetne. Bardzo łatwo się spakować.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne kosmetyczki. u mnie ich nigdy dosc :D

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne kosmetyczki, zawsze się przydadzą:)

    http://sandziv.blogspot.com/2017/07/haul-lumpeksowy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te kosmetyczki, sowy najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo praktyczne te kosmetyczki. W tym roku już pewnie nie uda mi sie kupić przed wyjazdem, ale za rok coś czuje że zabiorę taką na wakacje

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyczki maja świetne jestem z nich bardzo zadiwolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydałyby mi się takie kosmetyczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta w sowy mega urocza !
    Mam w domu podobną do tej pierwszej i polecam naprawde

    OdpowiedzUsuń
  12. Już kilka razy widziałam te kosmetyczki😊 chyba czas sobie zakupić i wreszcie mieć wszystko poukładane!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kosmetyczki. Lubię mieć ich kilka i posegregować sobie kosmetyki i akcesoria ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger