Banggood - Moje #1 zamówienie !

 Cześć kochani dziś chce Wam pokazać moje pierwsze zamówienie w Banggod
Wysyłka była nawet dość szybka zamówienie poszło bardzo sprawnie i prosto. 


Pierwsza rzecz jaka wpadła mi w oko i z wielką przyjemnością ją zamówiłam to organizer do wózka <3 Wygląda identycznie jak na zdjęciu, ze sklepu.
Do wyboru jest kilka kolorów ja wybrałam szary ponieważ taki mam wózek.






Kolejna rzecz to coś dla córki do zabawy.
 Zobaczcie sami ! 
Latające balony :)



A ostatnia rzecz coś dla najmłodszych <3 Ochraniacze na kolanka, idealnie jak dziecko raczkuje. 




Jak wam się podoba moje zamówienie ??
Bo mi bardzo :) Jestem zadowolona z zakupów wszystko zgodne z opisem !

POLECAM :)

1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK
4. KLIK 



17 komentarzy:

  1. Widzę bardzo udane zakupy są, Takie strony są przydatne dla każdej mamy, wygodne i nie trzeba iści z dzieckiem na zakup specjalnie tłuc się po mieście

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten organizer wygląda ciekawie- mam dużą torbę i nie jest ona poręczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ochraniacze na kolana to rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zamowienie ;) tego sklepu jeszcze nie znam

    OdpowiedzUsuń
  5. te nakolanniki dla dziecka - mega :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Organizer i nakolanniki to coś co z chęcią zamówię!

    OdpowiedzUsuń
  7. ochraniacze fajne do raczkowania

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamówienie bardzo fajne. Dla każdego coś miłego

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe rzeczy.Każdy może znaleźć coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Organizer do wózka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te ochraniacze na kolanka są przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Te ochraniacze są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super rzeczy! Te dla malucha rewelka! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Mojemu synkowi, przydałyby się takie ochraniacze. Tylko na czworakach gania.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger