Żel punktowy na wypryski !

Dziś przychodzę do Was z kolejnym super produktem od Stragan Zdrowia


Długo zmagałam się z wypryskami na twarzy dla mnie jest to tragedia nie lubię ich mieć źle się wtedy czuję, ale raczej każda kobieta tak ma. Z wypryskami nam nie do twarzy a żeby się ich pozbyć polecam Wam ten żel który znajdziecie TU.


Hypoalergiczny, nie zawierający konserwantów, punktowy żel przeciw niedoskonałościom, takim jak: wypryski czy trądzik. Preparat skutecznie redukuje zmiany skórne, znacznie przyspieszając regenerację skóry. Nadaje się do stosowania miejscowego, nawet w przypadku cery wrażliwej.
Żel punktowy na wypryski zawiera naturalne składniki aktywne:
  • olejek z drzewa herbacianego o działaniu antyseptycznym (zawiera 5% olejku z drzewa herbacianego);
  • alantoina przyspiesza regenerację skóry;
  • ekstrakt z aloesu łagodzi zaczerwienienia i podrażnienia;
  • panthenol (prowitamina B5) działa silnie nawilżająco.


Składniki:

Aqua, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil, Glycerin, Hydroxyethylocellulose, Propanediol, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Panthenol, Allantoin, Decyl Glucoside.





Moja opinia :

Niedługo chrzest mojej małej Córeczki chce wyglądać na nim dobrze i nie wstydzić się tego że mam jakieś wypryski na twarzy, ponieważ ciężko mi ich ukryć. Dlatego bardzo chciałam wypróbować ten żel, aby przekonać się czy rzeczywiście działa, ponieważ słyszałam o nim wiele dobrego. Polecała mi go koleżanka która używa go już dłuższy czas i jest nim oczarowana. Więc czemu nie, spróbuje i ja. Przyznam że takich efektów się nie spodziewałam.

Żel jest znakomity doskonale poradził sobie z moimi wypryskami. Na mojej twarzy od dłuższego czasu pojawiały się wypryski których nie znoszę, są brzydkie i widać ich z daleka nie da się ich zamaskować nawet dobrym makijażem. Nie lubię wyprysków, więc kupowałam przeróżne kremy żele maści. Jednak niektóre produkty bardzo słabo radziły sobie z nimi, musiałam dużo rady posmarować punktowo jakiś wyprysk aby na stałe się go pozbyć.

Tym żelem wystarczyło posmarować 3 razy i po wyprysku ani śladu. Z efektu jestem bardzo zadowolona !
 I wiem że żel zostanie w moim domu na długooo. 
Ponieważ jest idealny dla mnie i dla innych domowników, oczywiście dałam go do przetestowania również innym i im też pomógł. Kilka aplikacji na wyprysk i z łatwością się go pozbędziemy, na bardzo długo. 

Ten żel to taki produkt MUST HAVE ! 

Dodatkowy plusem jest cen bo koszt tego żelu to jedyne 14.99 zł




Żel doskonale się u mnie sprawdził !
Używaliście tego żelu ?
Znacie go ?

Jak najbardziej polecam
Dzięki niemu pozbyłam się wyprysków.



20 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt. Osobiście często na wypryski stosuje czysty olejek z drzewa herbacianego, super wysusza. W nagłych sytuacjach poza domem sprawdza się też pasta do zębów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam problemu z takimi rzeczami ale bardzo przydatny post dla ludzi którzy mają problemy produkt wydaje się ciekawy świetna recenzja ;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt ! Z trądzikiem zmagam się co miesiąc przed miesiączka niestety ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zmagam się z trądzikiem, ale dzięki lekom od dermatologa nie mam go już prawię w ogóle :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny produkt, może się przydać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię kosmetyki z tej firmy. Wszystkie które posiadam są rewelacyjne więc wierzę na słowo że się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię sylveco, na szczęście ten problem mnie nie dotyczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Od jakiegoś czasu planuję zakup kilku produktów Sylveco, więc ten ląduje na moją listę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam ani jednego produktu tej firmy, ale przymierzam się do przetestowania czegoś :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ich produkty są doskonałe i sprawdzone.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na szczęście mi taki niepotrzebny, ale firmę znam i lubię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cena jest bardzo przystepna. Produkt warty wyprobowania

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ogólnie mam mało konfliktową skórę i jakoś większych problemów noe Mam, ale ten produkt z pewnością wielu osobą się przyda

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam tego żelu ale znam firmę i bardzo ją lubię

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę przetestować ten żel, zwłaszcza że ostatnio mam problemy ze skórą :)
    verczik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam go jest mega ! również uzywam i nie zamienię go na żaden inny ! Opinia i wpis bardzo przydatna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba czas przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja z reguły na wypryski stosuje korektor w pomadce od Avon. Przed snem napisze go na odprysk, przez noc preparat doskonale go wysusza i rano wyglądam świetnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam produkty od Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger