Ambasadorka Tommee Tippee

 Witajcie jakiś czas temu otrzymałam od Tommee Tippee przecudną przesyłkę, a raczej nie ja tylko moja mała córeczka Zuzia <3

Zostałam Ambasadorką i miałam przyjemność testować 2 produkty razem z córką <3 Zobaczcie sami.


 Kubek pierwszy z uchwytami (150 ml), stworzony specjalnie dla niemowląt, które skończyły 4 miesiące. dzięki niemu twoja pociecha pozna uroki samodzielnego picia. 



Z kubeczka jesteśmy bardzo zadowolone używamy go każdego dnia, odkąd otrzymałyśmy przesyłkę  Zuzia ma 4 miesiące i 3 tyg uwielbia w nim pić, a na te upalne dni taki kubeczek jest rewelacyjny, moja Zuzanna bardzo lubi pić wodę oraz soczek jabłkowy.

 Dodatkowym plusem są uchwyty dzięki którym dziecko z chęcią samo trzyma kubeczek i ile jest w tym radości. 
Kubek ma wyjątkowo mięciutki ustnik i nie drażni dziąseł naszego maleństwa.

Ten kubeczek jest idealny dla mojej pociechy polecam go każdemu kto ma malutkie dziecko ! 
Jest rewelacyjny ! 

Kubeczek znajdziecie TU


Kolejnym produktem jaki otrzymałyśmy są dwa pojemniki na pokarm 

Pojemniki na pokarm z miękką podstawą z serii Explora to sposób na proste przechowywanie domowych zupek.

Pojemniki doskonale nadają się do przechowywania większych porcji żywności. Wystarczy w blenderze przygotować jedzenie, a potem niewykorzystaną część zamrozić w pojemniczkach i podać dziecku później. Wypychane dno ułatwia wyjmowanie zawartości bez wysiłku i konieczności jej rozmrażania.


  • 2 pojemniki o pojemności 120 ml ze szczelnymi pokrywkami

  • Można je łatwo stawiać jeden na drugim w zamrażarce lub lodówce

  • Miękkie, wypychane dno

  • Większa pojemność – większe porcje

  • Mogą być stosowane w zmywarce, kuchence mikrofalowej oraz sterylizatorze

  • Odpowiednie dla dzieci w wieku 4 miesięcy+

  • Nie zawierają bisfenolu A (BPA)

Tego produkty przyznam szczerze użyłam już kilka razy, na chwile obecną podaje córce świeże zupki nie chcę ich mrozić ale te pojemniki przydadzą się idealnie na zimę gdzie świeżych produktów brak albo jak zrobię za dużo zupki to wtedy włożę w pojemnik i zamrożę, są świetne i na pewno przydatne przy małym dziecku. 




Używacie któryś z tych produktów ??
Lubicie TommeeTippee ?
My bardzo i polecamy z całego serca !! <3

Bardzo dziękujemy za możliwość testowania tak znakomitych produktów.



17 komentarzy:

  1. Niestety nie znam tych produktów. Gdy moje dzieci były małe nie było takich bajerów. Jedynie można było kupić podobne kubeczki. Firmy też nie znam. Obawiam sie ze już nie poznam, choć kto wie 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie produkty jeszcze nie są w centrum mojego zainteresowania, bo nie mam dzieci :p kubeczek prezentuje się zacnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie urocze. no śliczne. ja mialam butelke do mleka z tej firmy i bardzo sobie chwaliłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde! Fajne te rzeczy ^^ Za dwa miesiące urodzi nam się kuzyn, to na pewno mu się takie coś przyda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubek wygląda bardzo fajnie, tak designersko.

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają całkiem przyzwoicie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje dzieciaki wychowane na butelkach Tommee Tippee. Świetna firma.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam markę TT. Moja córka jest wcześniakiem i od kiedy wróciła do domu to jadła tylko i wyłącznie z tych butelek. Syn również lubił, a dziś ma 9 lat. Z chęcią kupię taki kubeczek, mała dopiero zaczyna ogarniać takie udogodnienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój młodszy synek uwielbia produkty ich firmy.

    OdpowiedzUsuń
  10. My dostaliśmy buteleczkę i 2 smoczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam i nie planuję na razie zakupu. Dzieciom do roku nie podaje sie soczków, a wodę po 6-mc.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mielismy podobny kubeczek i corka bardzo dlugo z niego pila ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tych produktów. Ale wczoraj moja koleżanka została mamą, więc ta wiedza jej się przyda!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam dzieci, ale jak będę myśleć o prezencie dla siostrzeńca to będę pamiętać o tych kubeczkach.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger