BLOGOSFERA CANPOL BABIES- EDYCJA LIPCOWA

W tym miesiącu do wygrania jest aż 30

 zestawów "Sówki"
Czekamy na Wasze zgłoszenia. 


Zgłoszenia przyjmowane są TU


Po 31 lipca wybierzemy 10 testerek 

oraz 10 organizatorek konkursów, z 

których każda otrzyma 2 zestawy

 "Sówki" do swojego konkursu.



Wystarczy zatejestrować się w serwisie 

KLIK  i opowiedzieć w kilku zdaniach,

 dlaczego to właśnie Twój blog

 powinien zostać wybrany. 

Napisać o uczestnictwie w akcji i 


podać link do „Blogosfery” na swoim 

blogu.

Nic prostszego !!
Zgłaszajcie się kochani bo warto !

Ponieważ produkty marki Canpol Babies
 są bardzo dobre jakościowo oraz 
przepiękne wizualnie


Serdecznie polecam <3

Więcej o programie Blogosfera:

17 komentarzy:

  1. na pewno się zgłoszę- są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam zestaw z edycji czerwcowej- ale sówki faktycznie super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze te rzeczy, ale jeszcze za tą kategorią się nie rozglądam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sówki są urocze, ale my powoli wychodzimy z tego etapu w naszym życiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne sówki ale moja to już za duza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety te tematy mam już za soba

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety temat nie dla mnie, ale powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia kochana!

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. My też się zgłaszamy! Powodzenia!

    http://www.mamamagda.pl/…/to-by-bol-ale-nie-taki-jak-przy.h…

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger