Spa domowe - Mydło marsylskie


 Witajcie kochani niedawno pisałam Wam o serum cysty kwas hialuronowy wpis znajdziecie TU 
Taką cudowną przesyłkę otrzymałam od 


A dziś kilka słów o kolejnym produkcie jaki otrzymałam w ramach współpracy.
Bardzo chciałam również podziękować Spa domowe za możliwość testowania tak świetnych produktów. 
Przesyłka była bardzo ładnie zapakowana co widać na zdjęciu <3 


Drugim produktem jakie chce Wam pokazać i opisać jest Mydło marsylskie sosna Foufour 125g 


Skład :
Sodium palmate, Sodium palm kernelate, Aqua, Parfum, Butyrospermum parkii, Glycerin, Sodium chloride, Tetrasodium EDTA, Tetrasodium editronate, Benzyl benzoate, Limonene, Eugenol, CI11680, CI77288. 


Mydło o zapachu sosny. Wzbogacone organicznym masłem shea o działaniu nawilżającym i natłuszczającym.

Sosna jest starym, oryginalnym drzewem euro-syberyjskim. Nazwa pochodzi od  łacińskiego pinus, co oznacza "gorzki". Zapach sosny jest wyczuwalny w lesie.

Właściwości mydła:

  • produkowane rzemieślniczą metodą
  • bez dodatku parabenów, PEGów
  • nie zawiera SLS, SLES
  • posiada w składzie tłuszcze tylko pochodzenia roślinnego
  • nie testowane na zwierzętach
  • myje, odżywia, nawilża


Moja opinia :

Mydło jest cudowne inne niż te polecane w sklepach to mydło jest przede wszystkim naturalne. 
Mydło znakomicie moje naszą skórę i nawilża. Nie zauważyłam żadnych negatywnych efektów po stosowaniu tego mydła. 
Niektóre mydła bardzo wysuszają moją skórę i bardzo tego nie lubię, przed stosowaniem bardzo się bałam że efekt będzie podobny jednak myliłam się to marsylskie mydło odżywiło moją skórę nadało jej blaski i nawilżyło. Jestem bardzo zadowolona z tego efektu. Jestem pewna że to znakomite mydło zostanie w moim domu na dłużej. 

Dodatkowym plusem jest cena bo to mydło 
kosztuje jedynie 8.49 zł 
Może uznacie że na mydło to wysoka cena
 jednak uwierzcie mi warto wydać parę złotówek 
więcej aby poczuć to znakomite działanie tego mydła. 



Produkty od Spa domowe jak najbardziej POLECAM ! 
Na stronie każdy znajdzie coś dla siebie wybór asortymenty jest ogromny.

Produkty idealnie zdały swój test <3

Moja ocena 10/10



28 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę konkretnie o tym mydle ale skoro polecasz poczytam o nim na stronie ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam naturalne mydełka, świetnie wpływają na moją skórę. Cena nie odstrasza a to najważniejsze
    Idealne również jako prezent :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam wszelkie mydełka, więc jestem ciekawa tego chociaż pierwszy raz widzę takie :D
    fajnie, że nawilża skórę, bo u mnie to priorytet.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pozostaje nic innego, jak tylko wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale przepiękne te mydełko, co prawda ja mało ich używam ale kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mydelko wyglada cudownie - sama natura

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe to mydło;) chyba je wypróbuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam naturalne produkty. Mydełka wyglądają fantastycznie. Chętnie dałabym Teściowej w prezencie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naturalne mydełka są świetne, chociaż ja bardziej jestem za tymi w płynie.

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  10. Już wyobrażam sobie zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda zachęcająco :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam naturalne kosmetyki, wiemy co używamy

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie drogie jak na naturalne mydełko! Musi pachnieć obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam już gdzieś to mydło- super, że ma tak naturalny skład :) ja jednak nie lubię takich mydeł w kostkach- chyba, że na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie słyszałam o tym mydle :) Cena faktycznie nie taka wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne te mydełko i kolorek jaki przyjemny dla oka

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią bym takie wyprobowala na swojej skorze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny produkt, ciekawie wygląda:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie gustuję w mydłach w kostce, ale na prezent jest świetne !

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe mydełko :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam naturalne mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cena wcale nie odstrasza skoro mamy gwarncje, ze produkt jest naturalny.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie naturalne produkty, wiemy co kupujemy

    OdpowiedzUsuń
  24. Super. mysle ze takie spa z naturalnymi produktami w domu to fajny pomysl

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam to mydełko i potwierdzam - jest warte zakupu 😊

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger