Zachować wspomnienia !!

W niedzielę moje najmniejsze szczęście miało swój wielki dzień !! <3 Chrzest Święty ! <3 To wspaniałe przeżycie dla takiego maluszka :)

Zuzia ma 4 miesiące chciałam aby przyjęcie udało się i wyszło idealnie i tak właśnie było. Goście zadowoleni, moja księżniczka przespała msze w kościele. :) Była bardzo grzeczna. Mamusia i Tatuś są z niej dumni. 

Gdy przyszło do przygotowań zastanawiałam się co dać mojej Zuzance na pamiątkę i tak oto z pomocy przyszła mi świetna strona na Fb Era drewna



Która wykonała dla mnie cudowne Pamiątki. Uwielbiam wszystko co z drewna a dodatkowo tak bardzo ładnie wykonane. 

Zobaczcie sami :





Pudełko wykonane bardzo ładnie, starannie. Wszystko idealne. Pudełeczko to pamiątka na całe życie.
 Wspomnień nie będzie miała moja mała kruszynka lecz takie pamiątki pozostaną z nią na bardzo długi czas.

To pamiątka bardzo mnie wzruszyła. Nie dość że jest śliczna i tak ładnie wykonana to w dodatku mogłam wybrać dowolny wierszyk w środku. <3 Mam nadzieje że za kilka lat jak Zuzanna urośnie to będzie bardzo zadowolona z tego pudełeczka.

Kolejna rzecz do dwa wieszaki z imionami ! Jestem nimi zachwycona. Wieszaki z drewna z pięknym napisem <3 Napis na wieszaku można dowolnie wybierać, wszystko jest do ustalenia. 


 

Zamówienia składało się idealnie wręcz perfekcyjnie szybko wygodnie. Pani wszystko powie doradzi. Jak najbardziej polecam ! Obsługa przemiła. Jestem pewna że skorzystam jeszcze z usług tej strony. 

Na stronie Era drewna znajdziecie wiele ciekawych i pięknych rzeczy. Wszystko do ustalenia. 


Jak wam podobają się takie pamiątki dla dzieci ??
Ja myślę że to świetny pomysł, na prezent z okazji Chrzcin lub Komunii a nawet i urodzin lub rocznicy ślubu.

Polecam stronę  Era drewna Zapewne znajdziecie tam coś dla siebie.



19 komentarzy:

  1. Rewelacyjne pamiatki. Muszę przejrzeć ich stronę. Niebawem moja chrześnica będzie miała roczek i może uda mi sie znaleźć coś dla niej

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo spodobały mi się wieszaki, Era drewna - bardzo ciekawe mają produkty

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne pamiątki! cieszę się, że wszystko się udało.
    pozytywnapati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sprawa, podobają mi się takie gadżety :D Szczególnie wieszaczki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O lece ja strone Era Drewnoa moze xos mojemu Babelkowi wybiore na chrzest... Dzieki za pomysl 😙😙😙

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiątki super! <3 My nie mamy ich za dużo :/ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pamiątki. Uwielbiam prezenty tego typu

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie urocze rzeczy, super:)

    http://sandziv.blogspot.com/2017/07/haul-lumpeksowy.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny wieszak, uwielbiam takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te wieszaki są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie prezenty! Piękne, ręcznie zrobione i wyjątkowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie to pudełko wspomnien piękne ! Juz wiem co sprawie mojej córci 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Wieszaki jak i pudełko śliczne. Bardzo lubię takie ręcznie robione rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger