Clovin II Septon – dezynfekujący, bezfosforanowy proszek do prania

 Witajcie kochani dziś przychodzę do Was z postem bardzo czyściutkim hi hi <3 
Chciałam wam pokazać jakie cudo otrzymałam w ramach współpracy od :
KLIK TU 





 








A jest to Clovin II Septon – dezynfekujący, bezfosforanowy proszek do prania.



Cena to 29.99

Proszek możecie zakupić TU
Zapraszam również na FB


Przeznaczenie

Clovin II Septon to unikalny proszek należący do linii 

wyjątkowych środków dezynfekujących.

Jedyny w Polsce proszek przeznaczony do pełnej 

dezynfekcji tkanin także w domowym praniu dostępny 

dla detalicznego. W temperaturze 65°C i w czasie co 

najmniej 20 minut Clovin II Septon ma działanie

 bakteriobójcze, prątkobójcze, grzybobójcze, wirusobójcze

 i sporobójcze. Zalecany podczas leczenia chorób skórnych

 oraz dla rodziców małych dzieci i właścicieli zwierząt. 

Dopuszczony do stosowania w dezynfekcji ubranek, pościeli

 i pieluszek dzieci od 1 miesiąca życia. Jest również 

stosowany w pralniach hoteli, szpitali, ośrodków spa, 

stadnin i innych. Clovin II Septon przeznaczony jest do 

prania tkanin białych i trwale barwionych, wykonanych z

 bawełny oraz mieszanek z włóknami syntetycznymi. Do 

chemiczno-termicznej dezynfekcji bielizny w czasie prania.

 Skutecznie wybiela i usuwa plamy oraz dezynfekuje nawet

 w domowej pralce!


Właściwości:

  • Działanie bakteriobójcze, prątkobójcze, grzybobójcze,
  •  wirusobójcze potwierdzone badaniami i wieloletnią praktyką.
  • Dezynfekuje z jednoczesnym praniem w temperaturze 65°C.
  • Skutecznie wybiela i usuwa plamy, nie niszcząc tkaniny.
  • Jest przyjazny dla środowiska – nie zawiera fosforanów i chloru.
  • Dezynfekcja i wybielanie aktywnym tlenem.
Stosowanie:

Należy prać w temperaturze minimum 65°C, nie krócej niż 20 min.


Jedna porcja proszku (115g) wystarczy na jedno pranie z

 dezynfekcją w wodzie o średniej twardości, bielizny o 

średnim stopniu zabrudzenia.


Woda miękka <7dH – 105 g, woda twarda >14dH – 124 g.



Po co właściwie dezynfekować pranie?   

Zapraszam was do poczytania <3 KLIK 



Moja opinia :

Jakiś czas temu otrzymałam super paczuszkę od Wszystko w Porządku Byłam bardzo ciekawa co w niej znajdę ponieważ przesyłka była nawet ciążka i ślicznie zapakowana <3 A otrzymałam proszek co widać na zdjęciach i kilka innych gadżetów znajdziecie je w dalszych postach. :) Proszek w moim domu sprawdził się doskonale przy dwójce dzieci taki pomocnik to skarb ! Przyznam że 1 pranie jakie zrobiłam to robocze ciuchy męża haha <3  Bo jak coś będzie nie tak to nie szkoda. Ale proszek doskonale sobie z tymi zabrudzeniami poradził, skutecznie usunął plamy. Pozostawiając ubranie nieskazitelnie czyste i w doskonały stanie.
Plusem dla mnie jest to że proszek doskonale usuwa plamy, dezynfekuje ubrania, wybiela a przy tym nie niszczy tkanin. 

Proszek zalecany jest podczas leczenia chorób skórnych praz dla rodziców małych dzieci i właścicieli zwierząt.

Problemów ze skórą nie mam ale jestem rodzicem i moje córki mają zwierzątka więc jak najbardziej ten proszek jest dla nas. 

Dopuszczony do stosowania w dezynfekcji ubranek, pościeli i pieluszek dzieci od 1 miesiąca życia.
W proszku piorę ubrania małej Zuzi jej starszej siostry Amelki oraz nasze Rodziców. Jestem bardzo zadowolona z efektów jaki daje nam ten proszek ! 

Do proszku żadnych zastrzeżenie nie mam.
Dla nas to doskonały proszek jakiego potrzebowałam. 

W moim domu zostanie na dłużej ! 


Proszek zdał test na 100 %
Polecam !!





16 komentarzy:

  1. Czyli dla mojego syna w sam raz.
    Przyznam że nigdy nie spotkałam się z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tej firmy i pierwszy raz sie z takim proszkiem spotykam.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tej firmy zupełnie . to dla mnie nowość

    OdpowiedzUsuń
  4. Również nie znam ten firmy. Przydatny post!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekaw. Nigdy nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba bałabym się, że będzie niszczyć ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej marki a o tym proszę czytam pierwszy raz

    OdpowiedzUsuń
  8. warto spróbowac-i ocenic efekty. mysle ze da rade

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie totalna nowosc. Ale rozejrze sie za nim

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego produktu:) pozdrawiam!

    http://sandziv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy produkt, pierwsze o nim słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  12. No to będę musiała wypróbować, skoro to takie cudo✌✌✌

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o tej firmie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger