PREPARAT DO UDRAŻNIANIA RUR

 Witajcie kochani dziś przychodzę do was ze złotym środkiem który powinien znaleźć się w każdym domu a jest nim PREPARAT DO UDRAŻNIANIA RUR. 



PREPARAT DO RUR – soda kaustyczna
Granulowany preparat do udrażniania syfonów i rur 
kanalizacyjnych. Rozpuszcza odpadki kuchenne, tłuszcz,
 papier, watę i włosy.

Skuteczny i wygodny w użyciu. Stosowany profilaktycznie
 zapobiega odkładaniu się osadów.

Posiada atest PZH.



Bardzo często używam takich produktów ponieważ zazwyczaj zapycha mi się zlew w kuchni od tłuszczu, resztek oraz brodzik w łazience od włosów które bardzo mi wypadają. Każdy kto sprząta w domu, wie że taki preparat w domu jest niezbędny i bardzo potrzebny. 

Resztki jedzenia, czy włosy to problem jaki przeszkadza mi w codziennych porządkach. Kupuję dużo podobnych środków jednak nie wszystkie pomagały, to tylko strata pieniędzy.
Ale z tego produktu jestem bardzo zadowolona wystarczy trochę preparatu wsypać do zlewu i zalać gorącą wodą.  Produkt działa natychmiastowo, granulki bardzo szybko się rozpuszczają i czystą rury. Żadne zabrudzenia czy resztki mu nie straszne.

Produkt jest dostępny w różnych wielkościach a znajdziecie go TU.

Na stronie znajdziecie wiele preparatów i znakomitych środków do czyszczenia swojego mieszkania.

Preparat jest bardzo skuteczny, jednym słowem znakomity.
Zostanie w moim domu jako produkt MUST HAVE. 

Zdecydowanie wam polecam kupienie i wypróbowanie tak wspaniałego środka do czyszczenia rur. 


Czy mieliście okazję już wypróbować ten preparat ? 
Jak wasze opinie ?


Preparat jak najbardziej polecam :)
Jest rewelacyjny !

16 komentarzy:

  1. w moim domu musthave absolutny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście ja też jestem w posiadaniu takiego środka - nie tej marki, ale daje radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może jestem dziwna, ale nie mam problemu z zapychaniem się zlewu czy brodzika- nigdy nie kupowałam takiego preparatu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo nam się przyda :) My używamy tradycyjnie Kreta :D Hehe, buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez tego nie wyobrażam sobie sprzątania!!! Preparat niezbędny w każdym domu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tym preparacie. Ze względu na bezpieczeństwo moich dzieci nie trzymam tak9ch preparatów w domu

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas tego nie ma, niebezpieczne przy dziciach

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam. ja uzywam kreta ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam Kreta.
    Nie znam tego środka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uzywam kreta w ilosciach hurtowych poniewaz mieszkam na parterze i wszystko sie zapycha. Tego preparatu nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy post:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger