Foto obraz ! Doskonała pamiątka na całe życie !

 W moim domu to ja uwielbiam fotografować <3
 Robić zdjęcia i później zachować pamiątki. Wspominać jak to fajnie było kiedyś, jak moje dzieci wyglądały jak się zmieniły ! Zdjęcia to pamiątki na całe życie. Pstrykam je dość często, z zaskoczenia a czasem robię z córką ładne sesje. 

Ale absolutnym hitem dla mnie są Foto obrazy.  
Uwielbiam je i zawsze o takim marzyłam, dzięki stronie https://www.galeriadruku.com.pl/ może marzenie się spełniło posiadam piękny foto obraz córki <3  
Zapraszam Was na stronę Fb  Alixnet - Galeriadruku.com.pl



Ja już szykuję kolejna zamówienia ponieważ foto obraz jest śliczny, perfekcyjne wykonany ! Jakość pierwsza klasa. Bardzo jestem zadowolona z usług  Alixnet - Galeriadruku.com.pl. Zrobię tylko kilka ładnych zdjęć i gotowe. Taki foto obraz może służyć jako prezent dla rodziców, dziadków lub przyjaciół. Zapewne każdy z nas by się ucieszył z takiego genialnego obrazu.

Foto obraz jest bardzo ładnie wykończony. Dostarczony w expresowym tempie, kontakt przyjemny. A samo zamawianie sprawiło mi dużo przyjemności. Wszystko jest doskonale wypisane, czytelne. Na początku bałam się zamówić bo nie wiedziałam że będzie to tak proste <3 Wystarczy dodać zdjęcia wybrać grubość ramki i wielkość foto obraz. Zamówić i gotowe. Pozostaje czekać na nasze zamówienie.



Obraz gotowy jest już do powieszenia posiada, uchwyt dzięki któremu doskonale zawiesimy nasz obraz w dowolnym miejscu.



Fotografia jaka jest umieszczona na foto plakacie to zdjęcie mojej córki a zrobiłam go sama. :) Uwielbiam jej robić zdjęcia. Może nie są perfekcyjne ale dla mnie najpiękniejsze.



GaleriaDruku.com.pl - zajmuje się drukiem artystycznym foto obrazów na płótnie malarskim ze wzorów oraz nadesłanych fotografii.

GaleriaDruku wykonuję fotoobrazy w różnych rozmiarach – poczynając o niewielkich 30x40 cm, a kończąc na wielkogabarytowych obrazach o wymiarach 80x120 cm. Dzięki wielu możliwościom personalizacji z łatwością znajdziesz fotoobraz na miarę swoich potrzeb.


Mój obraz ma wielkość 50/70 cm 

Fotoobrazy z Galerii Duku to:

  • gotowe do zawieszenia dekoracje  - bez oprawiania w dodatkowe ramy, haczyk w zestawie
  • nowoczesny design – wyjątkowy efekt, dzięki zadrukowanym bokom
  • perfekcyjna trwałość - oprawa na sosnowych ramach z użyciem klinów
  • doskonała jakość - idealnie naciągnięte płótno i wysoka rozdzielczość druku

Chcesz zachować wspomnienia ??
Foto obraz to idealny pomysł i piękna dekoracja domu ! 

Obrazy na zamówienie to wygodne rozwiązanie, pozwalające dopasować wielkość dekoracji ściennej do ozdabianej powierzchni, przestronności pomieszczenia i jego charakteru. 
Tanie obrazy i fotografie na płótnie wykonywane przez Galerię Druku to nie tylko doskonała jakość indywidualizowanych produktów na zamówienie, ale również korzystne warunki realizacji zamówienia i ekspresowa wysyłka!


Foto obrazy na płótnie to szybka i tania dekoracja wnętrza. Galeria druku to wysoka jakość produktów. Kolory są żywe i piękne.

Macie takie foto obrazy w domu ?


Moja ocena 10/10 <3
Polecam !!



17 komentarzy:

  1. bardzo fajne wykonanie. sama bym się przymierzyła do foto obrazu, ale nie bardzo miałabym gdzie go powiesic.

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie wygląda! też mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super;) Myślałam kiedyś o czymś takim;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na razie nie mam miejsca na takie obrazy, ale może kiedy, w nowym domu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dwa I jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszy sposób na uwiecznienie wspomnień :) sama posiadam i niedługo będę zamawiać kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest ten fotoobraz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać ze przekładają sie do swojej pracy. ! Efekt cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny efekt końcowy , doskonała pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzy mi sie taki obraz, a nawet kilka

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna pamiątka i doskonała ozdoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurde! Efekt jest cudny ^^ Super, że wykonują swoją robotę tak jak należy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, Bardzo solidnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam w domu 3 fotoobrazy. Uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  15. jejku jakie piękne!

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś również coś takiego zamówiłam na prezent, tyle że był to zbiór zdjęć z różnych okresów! Przepiękna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger