Zaproś piękno do domu - Wiosna

Kochani jak już wiecie u mnie w domu nie może zabraknąć czegoś ślicznego i odpowiedniego na ścianach. Mowa tu o obrazach. Uważam że każdy z was posiada chodź jeden obraz w swoim domu :) Uwielbiacie obrazy tak samo jak ja ? Szukasz czegoś wyjątkowego i niepowtarzalnego ? Zajrzyj na stronę http://www.artgeist.pl/.
Uważam że każdy tam znajdzie coś dla siebie na stronie jest masa przepięknych obrazów, fototapet, naklejek itp. 

Polecam serdecznie :*
Salon to serce domu więc tam powiesiłam to małe cudo. Każdy kto widzi go jest nim zachwycony i pyta gdzie kupiłam gdy mówię że kosztował tak niewiele bo jedyne 80 zł każdy jest pod ogromnym wrażenie. Obraz jest genialny wykonany idealnie i zdecydowanie wygląda na dużo droższy.
Ja zdecydowałam się na ten obraz co niżej na zdjęciu, bardzo szybko nie miałam wątpliwości. Gdy go zobaczyłam jak przyszedł pięknie zapakowany byłam zachwycona. 

Obraz pośród marzeń znajdziecie TU KLIK

Zajrzyjcie również na Facebooka


Obraz na płótnie "Pośród marzeń"

Niezwykły obraz "Pośród marzeń" pozwoli odmienić wnętrze Twojego domu. Jeśli jesteś wielbicielem takich motywów jak: natura, kwiaty, drzewa, krajobraz, liście, romantyczny, różowy oraz wiosna, to dekoracja ścienna "Pośród marzeń" jest dla Ciebie wymarzona. Niezwykła kolekcja obrazów na płótnie Drzewa i lasy to nowoczesne, a zarazem stylowe dekoracje. Dzięki obrazowi na ścianę "Pośród marzeń" z tej kolekcji w prosty sposób możesz ozdobić swoją sypialnię ulubionym motywem.
Obraz na płótnie "Pośród marzeń" pozwoli Ci uzyskać oryginalny efekt we wnętrzu. Obraz "Pośród marzeń" został wydrukowany na najlepszej jakości sprzęcie - dzięki temu odznacza się żywymi, wspaniałymi kolorami. Każdy z obrazów w Artgeist jest dostępny w kilku rozmiarach, dzięki czemu możesz idealnie dopasować dekorację do wymiarów swojego wnętrza.
Obraz na ścianę "Pośród marzeń" można również zamówić w technice Premium Print. Polega ona na nałożeniu bezbarwnego werniksu na wydruk. Dzięki temu wydruk "Pośród marzeń" zyskuje połysk i fakturę charakterystyczny dla malarstwa olejnego. Taka wersja obrazu na ścianę "Pośród marzeń" będzie doskonale prezentować się w każdym typie wnętrza. Kolekcja obrazów Drzewa i lasy to wielobarwne, również kilkuczęściowe dekoracje ścienne. Należący do tej kategorii obraz "Pośród marzeń" jest nowatorskim przykładem wykorzystania motywu przewodniego całej kolekcji.


Jak najbardziej Polecam !! <3
Jestem bardzo zadowolona. A wam jak się podoba ?? Dajcie znać w komentarzach.

Nasza ocena 10/10


5 komentarzy:

  1. Bardzo ładny obraz. Super dekoracja do każdego wnętrza

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obraz.Jak żywy.Super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne obrazy. Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrazboryginalny.W ogole dekoracje na ścianie dają uczucie cieplai przytulnosci pomieszczeniu.Są niezbędne

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger