Szampon z olejkiem Konopnym HIT !

Witajcie kochani dziś chce wam pokazać wyjątkowy mój nr 1 wśród szamponów ! 
Zdecydowanie HIT !

Szampon z organicznym olejem konopnym

Jest to kosmetyk dobrze mi już znanej marki GlySkinCare, z linii produktów zawierających organiczny olej konopny. Szampon zamknięty jest w plastikowej butelce o pojemności 250 ml, z wygodnym dozownikiem typu „PRESS”.  Szampon ma perłowo biały kolor i dosyć rzadką, ale bardzo przyjemną, delikatną konsystencję. Na opakowaniu widnieje informacja, że w swoim składzie nie zawiera on: SLS, SLES, parabenów, ani barwników. 
Zapach szamponu jak dla mnie jest śliczny, aż ciężko mi go opisać sami musicie go powąchać.

Po stosowaniu tego szamponu moje włosy są zdecydowanie w lepszej kondycji <3 
Włosy są lśniące czyste świeże i bardzo przyjemne w dotyku. A co najważniejsze szampon pomógł mi z moim uporczywym problemem przetłuszczających się włosów ! Polecam go osobom które zmagają się z przetłuszczającymi włosami. 
Włosy są świeże i nie przetłuszczają się tak szybko jak wcześniej. 


ORGANIC HEMP SEED OIL SHAMPOO marki GlySkinCare. Szampon do przetłuszczających się włosów. Zawiera organiczny olej z nasion konopi siewnych, a także witaminę E oraz proteiny soi i kukurydzy. Produkt nadaje włosom zdrowy blask. Ponadto, dzięki silnym właściwościom antyoksydacyjnym chroni cebulki.
  • Szampon do włosów.
  • Został wzbogacony w wiele dobroczynnych składników.
  • Przeznaczony dla osób z tendencją do przetłuszczających się włosów.
  • Nie zawiera SLS, SLES, parabenów ani barwników.
SPOSÓB UŻYCIA:
Nanieść szampon na mokre włosy, a następnie masować okrężnymi ruchami. Po umyciu włosów spłukać szampon ciepłą wodą. W celu uzyskania lepszego efektu nawilżenia stosować z odżywką do włosów z tej samej serii. Unikać kontaktu z oczami. Produkt testowany dermatologicznie.


Produkt jest dostępny w sklepie medycznym admed24.pl


Szampon do kupienia jest TU KLIK

Jak najbardziej Polecam szampon działa cuda na moich włosach więc może sprawdzi się i u was <3 Warto wypróbować. Ja jak najbardziej Polecam :)

Stosowaliście już kiedyś taki szampon ?
Dajcie znać w komentarzach.

Moja ocena 10/10



4 komentarze:

  1. Miałam szampon z olejkiem kokosowym z tej firmy i był bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampon bardzo dobrej jakości. Nie powoduje alergii i podrażnień. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mysle,ze swietnie by sie sprawdzil i u mnie,bo mam problem przetluszczajacych sie wlosow 😘i super jest jego sklad 👍

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger