Zaful Haul zakupowy

Zaful. <3 
Bardzo lubię ten sklep i odwiedzam go dość często. Dziś pokaże wam moje zakupy jakie zrobiłam niedawno. Ale zanim co to mam dla was kod rabatowy ZafulChen który obniży zawartość koszyka o 10% OFF.

Zobaczcie również na trwające promocje idealne na dzień kobiet ---> Zaful Women day 2018 Special Promotion 

A oto moje zakupy, Miska <3 jest rewelacyjna nie spodziewałam się że będzie taka ładna i duża. Wyobrażałam sobie ją malutką. A jest fantastyczna duża pojemna idealna na imprezy <3 Na dole drobne przekąski a u góry coś lepszego. 



Pędzelki do makijażu. Są przepiękne, kuleczki w nich ruszają się, Aż żal ich używać tak bardzo mi się podobają.



Okulary będą idealne na lato, uwielbiam tego typu okulary. Polecam są bardzo ładne.



Kolejny zestaw pędzelków jest rewelacyjny wybrałam go ze względu na to że jest wiele małych pędzelków a takich mi właśnie brakuje. 



Kurtka parka różowa. Jest śliczna i uwierzcie mi kurtka prezentuje się doskonale na osobie. Jest lekka i wygodna idealna na jesień czy wiosnę. Myślę że sprawdzi się doskonale.



Jak wam podoba się moje zamówienie ??
Dajcie znać w komentarzu. 


1 komentarz:

  1. Nigdy nie zamawiałam nic z tej strony aczkolwiek widząc tak pozytywne opinie może się skusze :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger