Ubranka dla dziewczynek

Witajcie kochani :*
Dziś chce wam pokazać stronkę gdzie kupicie piękne i niepowtarzalne ubranka dla swoich pociech. 
Ubranka są bardzo wysoko gatunkowe, uszyte z wielką pasją i sercem. Nic nie wystaje nie pruje się. Są idealne. A takich ubranek brakuje na polskim rynku. 

Niestety dużo osób woli kupić tanie ubranka np z chin, ale tam nie mamy pewności z czego zostały wykonane i jak zrobione. Za to ubrania w sieciówkach szyte są na masę są tanie ładne ale każdy ich może mieć, czasem zdarzyło mi się kupić ubranka znanych marek i szwy były źle zszyte nierówno lub jeden rękawek krótszy od drugiego. Niestety zawiodłam się na takich ubrankach i wolę zdecydowanie ubrania dla moich dzieci takie jak na zdjęciu. Wiem kto ich uszył jak i jak widzę efekt końcowy to aż mi się serce raduje. Ubranka są stylowe piękne i jak wspominałam niepowtarzalne.

 A takie cuda możecie zakupić u Mini Fashion Lab

Sukieneczka z kwiatuszkami. Rozmiary sukieneczkę dostępne na stronie Mini Fashion Lab to 86-116 <3 Ja zdecydowanie wzięłam 86 dla mojej mniejszej córci. Sukieneczka jest rewelacyjna co widać już na zdjęciu. Na żywo wygląda jeszcze lepiej.  Materiał sukienki to 100% bawełna


Bezrękawnik ze ślicznym polarkiem na drugim zdjęciu jest przybliżenie więc widzicie sami jaki cudny to materiał.  Bezrękawnik jest uroczy ja wybrałam rozmiar 122 dla mojej starszej córeczki. Amelka jest nim zachwycona. Chce w nim chodzić każdego dnia do przedszkola. Jednak bezrękawnik trzymam tylko na odpowiednie okazje. Bezrękawnik ma sznureczek w pasie który dodatkowo dodaje mu uroku. 
Materiał w kamizelce to Akryl 5% i elastan 95%.



Jak najbardziej polecam ubranka ze strony Mini Fashion Lab
100 % zadowolenia.  Kontakt wspaniały a ubranka najpiękniejsze :)

A wam jak się podobają ?? Już niebawem pokaże wam inne ubranka :)
Dajcie znać w komentarzach.

Moja ocena 10/10

23 komentarze:

  1. Śliczne ubranka :) Twoje córki jak modelki teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie piękne ubranka! Szczególnie ten różowy futrzak :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne żałuje że nie mam córeczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie te ubranka są. Muszę się przyjrzeć tej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przejrzeć ofertę i zamówić coś dla mojej córeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten bezrękawnik jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. bezrękawnik jest uroczy, super

    OdpowiedzUsuń
  8. bezrękawnik rzeczywiście ładnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  9. Bezrękawnik jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te ubranka są prześliczne. Szczególnie ten futrzak.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bezrękawnik jest przepiękny :) Wygląda na milusi w dotyku, a ten kolor jest idealny dla dziewczynki :) Nic dziwnego, że Twoja córka ciągle chce w nim chodzić - też bym chodziła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Różowy bezrękawnik jest uroczy. To ubranka idealne dla małej modnisi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hania ma tunikę z flamingiem i jest bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bezrekawnik uroczy i na pewno będzie cieplo w plecki

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne ubranka, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  16. No nie no :D Ubranka na tej stronce nas urzekły!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne sukienki, córki pewnie wyglądają w nich bajecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. ubranka super, ale ja za sukienkami nie przepadam i rzadko córkę w sukienki ubieram.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten bezrękawnik wygląda ślicznie <3. Kocham takie milusie materiały.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie wyglada ten bezrękawnik:) ja urodziłam synka wiec bardziej chłopięce ubranka przeglądam

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba sukieneczka jak i bezrękawnik! Normalnie cudeńka!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger