Legowisko dla miłośników zwierząt

Cześć kochani :* 
Czy wśród moich czytelników znajdzie się miłośnik zwierząt ??
Jeśli jesteś nim to ten post skierowany jest właśnie do ciebie :)

Dziś przedstawiam wam Legowisko od Tito Coteletto dla pieska lub kotka. A może nawet dla innego zwierzątka.
Legowisko jest cudowne co widać na zdjęciach niżej a na żywo wygląda jeszcze lepiej. 

Już niebawem w naszym domu zagości nowy członek rodziny a jest nim MIĘTUŚ piesek - pinczer miniaturka <3  Dlatego też legowisko jest z kolorami miętowymi ale nasz piesek dobrze się w nim czuł a kolory pasują do imienia pieska <3 

Legowisko wykonane jest w 100 % ręcznie i z wielka pasją. Każdy detal jest dopracowany idealnie. Legowisko w środku ma usztywnienie dzięki czemu nie przewraca się i nie ugina. Jest idealnie dopracowane nawet posiada kawałek wystającego sznurka, supełka widać na zdjęciu. Piesek lub kotek może się nim bawić lub np gryźć.  

Legowisko jest milutkie i cieplutkie, nasze legowisko znalazło już swoje miejsce czeka tylko na swojego właściciela.

Przyjrzyjcie się zdjęciom i zobaczcie jak to legowisko jest starannie wykonane. 



Polecam właśnie takie legowiska każdemu właścicielowi zwierzątek, pasuje dla kotka jak i dla pieska <3 Jestem pewna że będziecie zadowoleni z legowiska a piesek czy kotek będą mieli cieplutko i przytulnie. Spanie i odpoczynek w zasłużonym miejscu. 



Jak najbardziej Polecam !
Legowisko jest genialne i piękne.

Czy wy macie zwierzęta i takie legowiska ?
Dajcie znać w komentarzach.

Nasza ocena 10/10

22 komentarze:

  1. Bardzo ładnie się prezentuje to legowisko, jednak ja nie mam zwierząt w domu

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby to legowisko jest takie proste ale ma coś w sobie i myślę że nie jednemu zwierzakowi przypadnie do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w domu dwa koty, ale watpie ze chcialyby lezec w wyznaczonym dla nich miejscu. Mimo to legowisko jest przecudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne! Sama bym chciała takie dla mojego kocura <3

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne legowisko, myślałam, że sama zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pieska ale ona wygodnicka woli spac na meblach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój kot na razie nie ma legowiska tylko śpi na półce pod rybkami :D Ale przymierzam się do zakupu jakiegoś ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj akie to legowisko śliczne ^^ Aż szkoda, że nie mamy pieska domowego.

    OdpowiedzUsuń
  9. umiem na szydełku zrobić podobny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne, chociaz na psa, ktorego mam w gorzowie bedzie zdecydowanie za małe :d

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój piesek ma swój taki dywanik, ale i tak lubi się kłaść na wygodnym łóżku ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie fajne, piec pewnie zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wykonane, jestem ciekawa czy moja Kotka by je polubiła.

    OdpowiedzUsuń
  14. mój kot tak często zmienia miesca, że musiałbym z legowiskiem latac po całym domu

    OdpowiedzUsuń
  15. Legowisko prezentuje się świetnie :D ładne kolorki i ekstra wykonanie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kolorki, obecnie nie mam zwierzaka ale już niebawem to się zmieni:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda bardzo fajnie i jest w moich ulubionych kolorach - idealnie pasowałaby do mojego domu. Tylko problem jest taki że moja suczka nie śpi w takich cudach. wiecznie leży obok.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne to legowisko. Ja niestety nie mam zwierzaka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale pięknie wykonane to legowisko! Myślę, że mój kot byłby nim zachwycony :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne legowisko, ale mije koty i pies spia ze mna w łóżku 😉

    OdpowiedzUsuń
  21. Legowisko wygląda bardzo ładnie, al nie sadze, aby było wygodne. Z trwałością też może być kłopot. U mnie takie porządne legowiska szybko były podarte, a co dopiero takie. Nadaje się chyba tylko do zdjęć piesków.

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę że starannie wykonane z dbałością o każdy szczegół!:*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger