Gamiss - haul zakupowy

Witajcie kochani niebawem Walentynki zobaczcie jakie promocje możecie znaleźć z tej okazji na stronie Gamiss.
Dziś pokaże co udało mi się upolować w sklepie. Są to ciuszki dla moich dzieci <3 


Możecie również użyć kodu rabatowego który da wam zniżkę na produkty.
Kod -- > LauraGM


* Żółta bluzka z łabędziem będziemy musiały poczekać na nią jeszcze z rok <3 ponieważ moja Amelka jest strasznie szczuplutka i bluzka bardzo na niej wisi. Mimo to jest rewelacyjna. 


* Kurtka dla chłopczyka. Jest rewelacyjna Polecam <3 Cieplutka ślicznie uszyta <3 Same plusy :) Mam nadzieje że mojemu chrześniakowi się ona spodoba :)



Płaszczyk z całości zamówienia spodobał się nam najbardziej jest mega cieplutki elegancki i pięknie uszyty. Nie posiada żadnych minusów <3  Pewnie jak będzie okazja zamówię jeszcze jeden mniejszy rozmiar dla młodszej córki.



Sukieneczka jest mega cieplutka tak jak widać na zdjęciu posiada ona podszewkę w miękkiego pluszu. Jest znakomita na zimne dni <3 moja córką uwielbia ją <3



* Komplecik dla młodszej córki ze świnką pepą wzięłam rozmiar 100 i jest mega duży tak na 2 letnie dziecko <3 komplecik poczeka jeszcze rok :) jest piękne uszyty śliczny i zdecydowanie polecam :)


* Komplet dla starszej córki też za duży co widać na zdjęciu :) komplecik składa się w spodnie bluzkę i serce z szelkami <3 zestaw można nosić jako ogrodniczki lub jako spodnie i bluzka <3
Jest rewelacyjny 



Z całości zamówienia jestem bardzo zadowolona <3

Jak najbardziej polecam sklep Gamiss <3 
Rewelacyjne ciuszki w super cenie. 

22 komentarze:

  1. rewelacyjne ciuszki dla maluchów. Jakość nawet niezła

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne ubranka. Tam zawsze można znaleźć jakąś kreację dla naszego malucha.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zadowolenie najważniejsze! Same fajne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejciu, Swinka Peppa! Moje dziecko ja uwielbia! Ale nie mialam okazji zamawiać ubrania dla niej z tek strony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem nic mi się nie podoba - ważne że Wy jesteście zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukieneczka w kratkę najbardziej mi sie podoba u chętnie zamówiła bym taką córce

    OdpowiedzUsuń
  7. Komplecik ze Świnką Peppą jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię robić tam zakupy ;> Świetne mają ubranka dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety większość to poliester. Mimo ze sa ladne to nie zamowilabym dla dziecka

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie fajne rzeczy, córcia na pewno zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  11. Płaszczyk i kurteczka są mega! <3 Oj ślicznie w nim wygląda ta mała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja ma faze na Peppe. Oszalalaby z radosci za tym kompletem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne ubranka dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziecięce ubranka zawsze są takie śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ubranka są naprawdę śliczne 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne ciuszki dla tych najmłodszych :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też lubię robić zakupy w tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  18. komplet z peppą mi sie podoba i ogrodniczki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne te ubranka. Nawet nie wiedziałam, że Gamiss ma dział dziecięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne rzeczy wybrałaś dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger