Rosegal - Dodatki dla mnie

Cześć a dziś przestawić chce wam moje kolejne zakupy na stronie Rosegal. Są małe ale bardzo fajne. Już za kilka dni dosłownie i zbliża się dzień kobiet zajrzyjcie na stronę a znajdziecie tam wyjątkowe prezenty --> Rosegal best women day gift 2018

A oto moje zakupy: 
Wybrałam kwiatki służą mi jako dodatek do zdjęć, wyglądają ślicznie i zostały moim ulubieńcem na zdjęciach wychodzą ślicznie



Parowe żelazko wystarczy nalać wody podłączyć do gniazdka i wyprasować gorącą parą. Idealnie urządzenie. Do tego żelazka została dołączona przejściówka do gniazdka. Jak najbardziej polecam sprawdza się fantastycznie. 



Lakier koloru czarnego, jest przepiękny wypróbowałam go i sprawdza się super, z pewnością zamówię jeszcze kilka lecz innego koloru.



Jak najbardziej Polecam.
Pamiętajcie również  że robiąc zakupy możecie użyć kodu rabatowego RosegalChen
który obniży zawartość koszyka o 10% OFF 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger