Majunto - Poduchy

Nie masz pomysłu jak udekorować dom, sypialnie, salon lub inne wnętrze ??
Polecam dekorowanie poduchami, są zawsze na czasie, przepiękne wygodne i pasują do każdego wnętrza, kolorowe poduszki są rewelacyjną ozdobą, każdego pomieszczenia. 

Podusie są śliczne co widać już na zdjęciu u mnie znalazły swoje miejsce w salonie, każdy się nimi zachwyca chyba dzięki temu żółtemu kolorowi. Bardzo przyciągają wzrok gości. 

Poduszki kupisz TU KLIK 
Cena takiej podusi to jedyne 19.00 zł 
Cena bardzo dobra za tak wysokojakościowy produkt. 
Poduszka uszyta jest z bawełny 


Kilka słów o Majunto

Majunto to manufaktura którą stworzyliśmy z pasji do życia i kolorowych tkanin. Nie jesteśmy produkcją masową. Wszystkie nasze uszytki są od początku do końca szyte z największą starannością. Majunto to HANDMADE w najczystszej postaci. Materiały z których korzystamy posiadają ekologiczne i zdrowotne certyfikaty Oeko-Tex.
Gdzie nas szukać?
pakameradawanda
allegroceneo


Poduszki zapinane są na mało widoczny expresowy zamek. 

Jak dbać o produkt:
  • prać w pralce, w temperaturze 30st. C. program delikatny - max. 800 obrotów wirowania,
  • prasować tylko w temperaturze do 110st. C.,
  • nie stosować wybielaczy,
  • nie suszyć w suszarce bębnowej,

Na stronie Majunto trwają mega wyprzedaże zobaczcie sami --->. KLIK TU


A wam jak podobają się  takie poduchy?
Dekorujecie nimi swoje ulubione pomieszczenia ?
Dajcie znać w komentarzu.

Jak najbardziej Polecam
Moja ocena 10/10


29 komentarzy:

  1. Takie poszewki łatwo uszyć, sama lubię takie mini rękodzieła. Przykładam się do zrobienia poduszek węzłów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne, choć nie w moim kolorze.
    Mam już sporo poduszek. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te poduchy, od razu lepsza energia w pokoju się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne - kocham żółty i zielony kolor - kojarzy mi się z wiosną i latem, dlatego już widzę te podusie w moim domu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie one nie są ładne są piękne i na pewno ożywią każde wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny komplet. Wygląda prześlicznie. Nie spodziewałam się, że kolor żółty może takk ładnie wyglądać na poduszkach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne poduszki :) Ja mam misia z Majunto, super firma :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądają te poduszki.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ten motyw maroko'piekne podusie

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie byłam przekonana do żółtych dodatków, ale jestem po wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeden z moich ulubionych wzorów ;). Chociaż ja wybralabym w mięcie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne, lubię ten wzór, widziałam kiedyś takie szare

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj jakie cudne! :) Będą dodawały humorku w szare, ponure dni!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio bardzo polubiłam się z żółty kolorem i mam dużo elementów w swoim pokoju w tym właśnie odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam 4 poduchy z majunto i corka je uwielbia

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajne poduchy, ładny mają kolorek

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny poduchy, świetny kolorowy akcent do pokoju

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne podusie :) u mnie ich nigdy dość.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam poduszki, na swoim łóżku mam ich aż 8. co jakiś czas zmieniam im poszewki i wybieram coraz to ciekawe wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne są te poduszki. Dodatkowo jaki świetny kolor mają.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne i w modnym ostatnio wzorze.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy, energetyczny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładny wzór, ale kompletnie nie mój kolor

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie piękne poduszki :) Bardzo podoba mi się i wzór i kolor, chociaż ja stawiam częściej na stonowane odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam jedną poduszeczkę w ten wzór i cudownie się prezentuję !

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczerze mówiąc nigdy nie słyszałam o takich poduszkach. Chociaż mam małego fioła na punkcie poduszek dekoracyjnych https://senpo.pl/poduszki to myślę, że chyba każdy z nas lubi mieć wygodne poduszki. Można się czasami do nich przytulić, lub po prostu na nich spać.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger