Banggood - krótkie zakupy

Witajcie kochani dziś wpis o moich zakupach na stronie Banggood. Są to krótkie zakupy bo wybrałam 2 rzeczy do zdjęć <3 

Pierwsza z nich to dywanik <3 Myślałam ze będzie większy ale to nic taki też jest super, powiem wam szczerze że jest on mega mięciutki :* Moja Zuzia jak stoi na nim to tupie nuszkami i się śmieje. Jest śliczny gdyby był większy dałabym go do pokoiku córki :) 




Druga rzecz jaka wybrałam to tło do zdjęć, ładne jednak okropne strasznie źle się go prasuje :( jest cały czas pomięte. Ładne lecz rzadko go używam, własnie ze względu na to że nie da się go ładnie wyprasować.




Zakupy uważam za udane a wam jak się podobają ??
Dajcie znać w komentarzach. 

23 komentarze:

  1. Mam podobny problem z zamówionym tłem - na wysokich temperaturach nie wolno go prasować, a przy niskich się nie rozprostowuje :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele razy czytalam jak tla sie zle prasuje, a wszystkie sa pogiete ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dywanik bardzo ładny, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówiłam że dywan bedzie maly.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że tło tak wygląda kiepsko

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny ten dywanik, tam było kilka rozmiarów

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny dywanik tło faktycznie pomięte 😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Dywanik wygląda na bardzo mięciutki. Fajny jako tło do zdjęć :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne jest to tło do zdjęć szkoda, że tak się mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny dywanik chyba cieplutko dzięki niemu w nogi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze :/ szkoda, że tego tła nie da się do koca wyprasować. Dywan na pewno i nam by się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ten dywanik, też może być fajnym dodatkiem do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dywanik wygląda świetnie, szkoda, że mały :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dywanik bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dywanik całkiem przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się Twoje zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne tło. Dywanik też ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ciekawy dywanik^^ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny jest ten dywanik :) Ja też mam taki, tylko szary :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger