Wish Lista Rosegal - dodatki do domu.

Witajcie kochani pokaże wam dziś kilka dodatków do domu, do wystroju wnętrza. Oraz produktów w niezbędnych w każdym domu :) 
A takie wspaniałe produkty możecie zakupić na stronie Rosegal


Zobaczcie również co znajdziecie na walentynki w znakomitych promocyjnych cenach  --> Rosegal Valentines Gift

A najlepszy prezent walentynkowy znajdziecie TU ---> Best Valentines Gift

Pierwsza moja propozycja to przepiękny kolorowy dywanik <3 jest dostępny w kilku rozmiarach więc z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Dywan jest ładny i idealnie sprawdzi się np w korytarzu. 



Kolejna rzecz to uchwyt do trzymania warzyw lub owoców dzięki niemy pokroimy ładnie równo a naszym palcom nic nie grozi. Must have w każdej kuchni.



Przepiękne małe świeczki w kształcie kaktusów <3 są przeurocze powiedzcie sami a dodatkowo są teraz w znakomitej cenie. Sztuk sześć. 



Zasłonki. Powiem wam że od dawna zastanawiam się nad ich kupnem i nie wiem czy się skusić. Może ktoś z was już zamawiał ?? Podobają mi się takie zasłonki, są bardzo ładne. Co o nich sądzicie ?



I ostatnia chyba najpraktyczniejsza rzecz dla każdej z nas to organizer na kosmetyki. Jest przepiękny a każdy nasz drobiazg jest na swoim miejscu.




Jak wam podobają się moje propozycje ??
Dajcie znać w komentarzach  :)

Pamiętajcie że tu --> Best Valentines Gift 2018  Znajdziecie Najlepszy prezent na Walentynki.

27 komentarzy:

  1. Organizer najbardziej mi sie podoba
    Widzialam go milion razy, ale jeszcze nie kupiłam: D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe rzeczy. Ja dywanik już sobie zamówiłam i jest super. Organizer jest świetny do łazienki pełnej kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Organizer na kosmetyki jest rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten organizer na kosmetyki fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te kaktusy i są śliczne - dywanik również tylko inny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świece kaktusy są ekstra i goszczą na mojej liście zakupowej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetny ten organizer :D A co do zasłonek to ja bym zamówiła jakieś brązowe :D
    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo polecam kaktusy! Strasznie mi się podobają i pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podobają mi się kaktusy, są piękne i moją uwagę zwrócił też organizer - bardzo praktyczna rzecz, choć swoje kosmetyki trzymam w toaletce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten organizer wyglada ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  11. dywaniki i zasłony są kuszące

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny organizer na kosmetyki, chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Złote zasłony i świeczki w kształcie kaktusów jak dla nas wygrywają! Super dodatki wybrałaś :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Kaktusowe świeczki urzekły mnie w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki organizer za mną długo chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne dodatki do domu. Najbardziej podobają mi się te mini kaktusy

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie prezentuja się te gadżety!

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ten organizer na kosmetyki. Do przechowywania najczęściej używanych produktów byłby jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne gadżety, te kaktusowe świeczki są super.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś. Najbardziej podobają mi się kaktusiki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kaktusiki mam już w planach zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale śmieszne świeczki! :) nie podobają mi się akcesoria z motywem kaktusów, ale muszę przyznać, że te świeczki wyglądają mega :) też się zastanawiam nad takimi zasłonkami, ale zawsze jak mam możliwość kupić to rezygnuję, w sumie nawet nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
  23. świeczki kaktusy mam i bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger