Zaful - Czerwona kurtka + buty

Jakiś czas temu zrobiłam zakupy na Rosegal <3 Jestem z nich bardzo zadowolona i zobaczcie sami co wybrałam.

Pierwsze co to Kurtka cieplutka i śliczna. Może nie każdemu taki styl się podoba lecz moja szwagierka uwielbia ją i wygląda w niej zjawiskowo. Kurtki dostępne są w 3 kolorach i w 3 rozmiarach ja wybrałam rozmiar M i jest idealna dla osoby noszącej rozmiar S. Jak najbardziej Polecam tą kurtkę.

Kurteczkę Kupicie TU KLIK


Czarne baleriny. Wzięłam rozmiar 39 i jak najbardziej jest to ten rozmiar. Buciki sa rewelacyjne idealnie się noszą są wygodne. Buciki zostały już wyprzedane. Są śliczne co widać na zdjęciach. 



Robiąc zakupy za Rosegal pamiętajcie że możecie użyć kodu rabatowego LauraRG

Jak wam podobają się moje zakupy ? <3
Dajcie znać w komentarzach.


1 komentarz:

  1. jacket look beautifull dear,i love this color,keep posting..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger