Wish lista - DressLily - Powiew Lata

Witajcie dziś mam dla was kilka propozycji na lato ze sklepu DressLily Znajdziecie tam wiele ciekawych bardzo okazji cenowych. Promocje zawsze są tylko skąd tą kasę brać hi hi. 

Ale zanim co to mam dla was kupon rabatowy DresslilyChen który obniży zawartość koszyka nawet o 8% OFF

Zajrzyjcie również tu ---> Dresslily Spring clothes 2018Promotion

Piękny kolorowy strój kąpielowy dwu częściowy <3 
Jest rewelacyjny szkoda tylko że ja nie założę takiego cuda niestety po dwóch ciążach mój brzuch nie wygląda idealnie.  Ale dla innych będzie super.



Tym razem znalazłam również coś w kolorach czarnych, bardzo lubię ten kolor <3 
A wy ? Strój również bardzo mi się podoba. Jest rewelacyjny. 



Tym razem może już coś dla mnie jedno częściowy strój. 
Taki mogłabym założyć a wam się podoba ?? Moim zdaniem jest nawet odrobinę sexy. hehe



A gdy nie chcemy za bardzo pokazywać naszego ciała na plaży możemy zakupić taką właśnie narzutkę jest bardzo ładna i myślę że w tym roku będę miała coś podobnego.



Jak wam podobają się moje propozycje ze sklepu DressLily ??

Dajcie znać w komentarzach :) 

22 komentarze:

  1. Jakie ładne wzory na tych rzeczach.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne propozycje, sama się nad jakimś strojem zastanawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. nie dla mnie takie stroje niestety. podoba mi się narzutka - lekka i zwiewna

    OdpowiedzUsuń
  4. Narzutka wygląda bardzo fajnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne , wszystkie bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne propozycje :-) szkoda że do lata tak daleko

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chce już lato :) ostatni strój jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcialam kupic stroj na tej stronie, ale zdecydowanie wole przymierzyc, niz wydac pieniadze na za maly lub za duzy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnia absolutnie najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  10. Narzutka jest fenomenalna. Bardzo ładnie wygląda i przyda się na gorące dni, czy pobyt na plaży.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten pierwszy strój najbardziej mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnia narzutka jest świetna, idealna na plażę.

    OdpowiedzUsuń
  13. te stroje kąpielowe sa super, zwłaszcza ten pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się te stroje kąpielowe. O dziwo najbardziej spodobał mi się ten jednoczęściowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te pierwsze dwa stroje są MEGA *.* Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzeci strój najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza propozycja bardzo mi się spodobała <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne propozycje :) Mój faworyt to strój nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej przekonuje nad ten czarny :) Fajny wzorek! Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Czarny kostium i narzutka najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzeci strój bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger