Zaful - Ciuszki i dodatki

Witajcie dziś troszkę pokaże wam jakie zakupy zrobiłam w sklepie Zaful
Zakupy uważam za udane ale to zobaczcie sami.

Zanim co pamiętajcie że możecie użyć kodu rabatowego na zakupy w tym sklepie LauraZF

Pierwsza rzecz jaką wybrałam to pędzelki do makijażu są mięciutkie i piękne. Idealnie jako dodatek do zdjęć 



Dwie pęsetki, są fenomenalne mocna i dobrze się nimi reguluje brwi.



Lampeczki, kuleczki są super, aby się świeciły trzeba włożyć 3 baterie i gotowe. Lampki mogą mrugać lub świecić się cały czas. są śliczne całe ze szkła dają śliczny efekt



Sweter szary jest bardzo ładny, wygodny lecz wydaje mi się że po kilku praniach się rozciągnie i będzie brzydki ale to zobaczymy.



A z tego jestem najmniej zadowolona wzięłam tą narzutkę z myślą że to płaszczyk lekki wybrałam rozmiar największy dla mamy.  Jednak zawiodłam się ta narzutka to taka szmatka. Cieniutka i nie ładna. Ale zobaczymy jak to będzie wyglądało na Mamie



Gąbeczki do makijażu, trzy sztuki każda inna. I każda rewelacyjna. Makijaż z takimi gąbkami to podstawa idealnie nadają się do nakładania podkładu oraz nadania twarzy kontury. 



Z całości zamówienia jestem nawet zadowolona. 

Jak najbardziej polecam wam sklep Zaful.

A wam co spodobało się najbardziej ? 
Dajcie znać w komentarzach. 


24 komentarze:

  1. Ciekawe mają produkty dla dziewczyn ten sklep. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te pędzle - jako dodatek do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzle i gąbeczki to coś co mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są te lampeczki - ekstra wyglądają na zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lampeczki i pędzle mam i są super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pędzle są swietne, mega gadżet do zdjeć. Dobra pęseta by mi się przydała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Światełka są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te gąbeczki do makijażu wyglądają dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  9. kurde kusicie tymi pędzlami, piękne są

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się te lampki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię ten sklep :) Śliczne pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te lampeczki są super. Będą pięknie wyglądały na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szary sweter mi się podoba. Miejmy nadzieję, że jednak nic mu się nie stanie po kilku praniach, bo szkoda by go było :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne te lampeczki, idealne do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardo ładnie prezentują się te lampki. Doskonałe na ciemne, zimowe dni.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybacz, że trochę nie na temat, ale zawsze się śmieję jak czytam te wszystkie zdrobnienia typu pędzelki, gąbeczki, pęsetki :D
    Lubię pędzle z takich stron. Mam ich całkiem sporo i często z nich korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oo lampeczki nas urzekły ^^ Super spiszą się do zdjęć! Beauty blendery również fajne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię zamawiać z Zaful, fajne rzeczy mają

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam te pędzelki i uwielbiam je do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pędzle są śliczne, ja ostatnio kupiłam w kształcie syrenich ogonów ❤️

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeden z lepszych sklepów pod względem asortymentu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger