Delia- Piękno jest w Tobie

Witajcie pewnie każda z Nas Kobiet uwielbia się malować, na co dzień do pracy szkoły impreza czy karnawał.
Dziś przedstawię wam kilka bardzo dobrych kosmetyków od Delia. Taki cudny zestaw nie pozostaje nic tylko malować się i wyglądać pięknie. 



Podkład do twarzy

Olśniewający makijaż, aksamitna cera i luksusowe uczucie nawilżenia skóry
  • * nawilża
  • * uwydatnia naturalny blask skóry
  • * ujednolica koloryt
  • * wygładza
  • * niweluje niedoskonałości
  • * nadaje zdrowy wygląd cery
  • * zapewnia efekt perfekcyjnie rozświetlonej skóry
  • * nie zatyka porów
  • * nie zawiera: parabenów i oleju parafinowego
  • * zawiera: witaminę PP, ekstrakt z baobabu oraz pigmenty rozświetlające
* Do cery suchej, normalnej i mieszanej 

Ten podkład to zdecydowanie mój ulubieniec, jest lekki niweluje moje niedoskonałości. Jak dla mnie najlepszy podkład jaki miałam okazję używać do tej por. To zdecydowanie mój MUST HAVE.

W paczce także znalazłam metaliczny lakier do paznokci, który idealnie będzie się prezentował na jakieś większe wyjścia. Uwielbiam ten kolor. Jeszcze nie miałam możliwości go wypróbować ale zapewne niebawem to zrobię. 


Wielokolorowy róż do policzków.

  • Aksamitny róż do policzków w formie mozaiki
  • Nadaje naturalne rumieńce i piękny koloryt skórze
  • Nie zostawia plam i łatwo stapia się z cerą
  • Łatwo i równomiernie rozprowadza się na skórze
  • Można stosować go mieszając wszystkie kolory jednocześnie bądź używac ich oddzielnie
  • Idealny na lekki makijaz w stylu makeup npo makeup
  • Może posłużyć jako cień do powiek
  • Dostępny w dwóch wariantach kolorystycznych: beżowa, różowa, brzoskwiniowa oraz beżowa, brązowa, brzoskwiniowa

Róż bardzo ładnie sprawdza się w każdym makijażu i tym mocniejszym i trochę słabszym, jest piękny nadaje ładnego kolorytu na policzkach. Lubię go i zdecydowanie zostanie ze mną na dłużej.


Trwała pomadka do ust. 

  • Gwarantuje intensywnie matowy efekt.
  • Jest bardzo trwała, utrzymuje się na ustach do kilku godzin - bez poprawiania!
  • NIE ZOSTAWIA ŚLADÓW! 
  • Nie wysusza ust.
  • Ma oryginalne, stylowe opakowanie - doskonały drobiazg do torebki!
  • Ma przyjemny, delikatny zapach.

Polecam tak jak wyżej jest opisane wszystko się zgadza pomadka jest mega trwała, nie zostawia nawet drobnego śladu. Kolor przepiękny podoba mi się bardzo.


Matt Pressed powder - Matowy transparentny puder prasowany 

Idealny efekt końcowy. Bardo dobry puder. Pięknie matuje twarz za co go bardzo polubiłam, nie znoszę jak twarz się błyszczy czy świeci. Ten puder zmatowi i wygładzi nasz makijaż. 


Mascara do rzęs jest świetna bardzo ładnie pogrubia i wydłuża rzęsy.
Idealny makijaż z tą maskarą jest gwarantowany. Niżej na zdjęciu zobaczycie jakie efekt daje mascara. 


Kredka do oczu, ją też używam rzadko tylko wtedy gdzie chce aby mój makijaż był mocny i lepiej widoczny. Kredka jest bardzo trwała miękka taką jak lobię. Kredka podkreśla oczy, nadaje oku kontury. Rewelacyjna. 


Cienie do powiek. Są prześliczne kolory jak najbardziej w moim style oprócz jasno niebieskiego. Ja rzadko maluje się cieniami. A to chyba dlatego że nie umiem tego dobrze zrobić. 


A tak wygląda mój makijaż z użyciem kosmetyków od Delia.
Jak wam się podoba ? 


Jak najbardziej Polecam kosmetyki Delia. 

Warto zaopatrzyć się w  najlepsze kosmetyki a są nimi właśnie te które zaprezentowałam wam wyżej na zdjęciach.




1 komentarz:

  1. Ja również zostałam obdarowana przez Delię :) Bardzo lubię ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger