wish lista - Zaful - Pudrowy szał

Witam dziś pokaże wam również wish listę ze sklepem Zaful znalazłam tam wiele ciekawych i nie drogich propozycji. Tym razem zdałam się na kolor Pudrowy <3 Bardzo ładny i w modny. Zobaczcie sami.



A zanim co zobaczcie jakie promocję się w sklepie --->  Zaful valentines day 2018 Special Promotion

Możecie również użyć kuponu rabatowego ZafulChen który da zniżkę nawet o 10% OFF

A oto moje propozycje koloru pudrowego <3

Spódniczka., jest bardzo elegancka i pasuje do wielu stylizacji. Bardzo mi się spodobała i zastanawiam się nam jej kupnem.



Sweterek, śliczny jest mam już kilka podobnych i są znakomite bardzo ładnie się noszą i nie niszczą w praniu. Polecam serdecznie :)



Body <3 coś sexy idealnie na zbliżające się walentynki <3 
Każda z nas powinna mieć coś takiego w swojej szafie dla swojego mężczyzny heh :) Myślę że skuszę się na nie :* Są boskie



I kolejny sweterek mam identyczny tylko że szary lubię go i chyba zdecyduję się również i na ten kolor jest cieplutki i bardzo wygodny idealny na zimnie dni.




Jak wam podobają się moje propozycje ze sklepu Zaful ??
Wpadło wam coś w oko dajcie znać w komentarzach. 




19 komentarzy:

  1. uwielbiam pudrowy róż,
    mam to body, ale czarne, sweter ostatnio też, choc w kolorze szarości

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio jestem zakochana w tym różu <3 piękne wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie odcienie różu! Spódniczka bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się to koronkowe body.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za różem, więc nic dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem nic dla mnie nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ostatni sweterek - polecam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ta spódniczka. Bardzo lubię pudrowy róż, dlatego te ciuchy przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko ładne! LUbię ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ten kolor a body naprawdę mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny kolor, fajne wybrałąś propozycje

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta spódniczka wygląda świetnie :) Bardzo takie lubię

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten kolorek i ta spódniczka jest przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Pudrowe odcienie zdecydowanie do mnie przemawiają :) Spodobałam mi się ta spódniczka :) myślę, że rewelacyjnie wyglądałaby np. w połączeniu z klasyczną białą koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweterki super na okres zimowy! My jednak już czujemy wiosenną aurę :D Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweterek super uwielbiam taki kolor.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger