Zaful - Zakupy udane Sukienka + dodatki

Witajcie Kochani dziś pokaże wam jakie zakupy zrobiłam w sklepie Zaful
Z całości zamówienie jestem zadowolona. Ale to zobaczcie sami.

Pierwsza rzecz to skarpetki dla Amelki do butów <3 Amelcia się nimi bawi zakłada ich jak przebiera się w jakąś postać z bajki. Lubi ich są fajne i cieplutkie :) Polecam np do butów jak wystają to ładnie to wygląda



Kolejna rzecz to lampka led. Nagrzewa się na słońcu a jak się ściemnia to się bardzo ładnie świeci. Efekt genialny. Jest bardzo fajna i kupię chyba kolejne sztuki, ładnie wygląda np na schodach na zewnątrz. Polecam



Bardzo ładny mięciutki i wygodny sweterek jest genialny <3 bardzo go lubię jedyna jego wada to o że jest krótki. Ale do spodni z wysokim stanem wygląda idealnie. 



Sukienka już od dawna miałam na nią ochotę i w końcu się skusiłam. Sukieneczka jest śliczna idealna na lato. Myślę że te kokardki które wiąże się na ramionach oderwę wyglądają troszkę tandetnie. Ogólnie sukienka śliczna i jak najbardziej polecam. Zapinana jest na suwak.



Jak najbardziej Polecam zakupy na Zaful
Nie zawiodła się na tym zamówieniu i uważam za udane moje zakupy.

A wam jak się podoba moje zamówienie ?
Dajcie znać w komentarzach.


 

26 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe produkty zwłaszcza sweterek i sukienka, bo są totalnie w moim stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka najbardziej mi się podoba, dawno. nic z tego sklep nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek najbardziej przykuł moją uwagę, śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo sweterek jest cudny! <3 Ma piękny kolorek. Szkoda tylko, że troszkę krótki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się cieszę, że zamówiłaś tą lampkę! Od dłuższego czasu chciałam ją zamówić właśnie na podwórko, ale bałam się, że może słabo się sprawdza. Teraz na pewno ją wybiorę, ba! Kilka sztuk od razu wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna ta sukienka, i ładna lampka

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega zamówienie najbardziej chyba spodobał mi się ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tym razem niestety nie znalazłam nic dla siebie, ale ważne, że Ty jesteś zadowolona z zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek wyglada ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tym razem nic mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta lampka led wygląda fajnie - jestem ciekawa jak świeci :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterek ma bardzo ładny kolor a lampki jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta różowa sukienka bardzo mi się podoba. Idealna na letnie dni.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten sweterek jest cudny :) Dobrze, że nadaje się do spodni z wysokim stanem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dość ciekawe zamówienie. Sweterek ładny

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka piękna , taka delikatna i dziewczęca:*

    OdpowiedzUsuń
  17. sukienka jest piękna, sama bym taką chciała, bo uwielbiam róż i koronkę! :) podoba mi się również sweterek, ale szkoda, że nie ma go w innych kolorach.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger