Suplement diety - Włosy jak marzenie

Witajcie kochani przez ten okres Zimowy moje włosy dostały okropnego osłabienia. wypadają, są zniszczone łamliwe i pozbawione blasku. Długo zastanawiałam się jak im pomóc stosowałam szampony jednak efekt był krótkotrwały albo minimalny. 
Postanowiłam więc zażywać Suplementy diety Regital na włosy, skórę i paznokcie. 

Przyznam wam szczerze że stosowałam wiele już podobnych tabletek jednak żadne nie pomogły mi w takim stopniu jak te.  Od 2 miesięcy biorę Regital 1 raz dziennie i wszystko jest w porządku włosy nie wypadają bardzo szybko rosną mam bardzo dużo młodych odrostów. Włosy lśniące, miękkie w dotyku. Widoczna ilość mniej wypadających włosów, miałam z tym straszny problem, gdzie po umyciu głowy wypadały mi garściami ( szampon stosuję dobry), nie mogłam nosić rozpuszczonych, bo problem z wypadaniem był uciążliwy. A paznokci to ja w życiu nie miałam tak pięknych stały się twarde, szybciej rosły, co pozwoliło na odbudowę i pozbycie się rozdwojonych końcówek.
  Szczerze polecam. A cena? Rewelacyjna. 


Regital to suplement diety, którego składniki pomagają zachować zdrową skórę (dzięki zawartości witamin: C, B , A, biotyny oraz mikroelementów: 2 jodu i cynku), włosy (dzięki zawartości skrzypu polnego, cynku, selenu oraz biotyny) i paznokcie (dzięki zawartości: cynku i selenu).
Sposób użycia: Dorośli 2 tabletki dziennie. Nie należy przekraczać zalecanej dziennej porcji do spożycia. Produkt nie może być stosowany jako substytut (zamiennik) zróżnicowanej diety. Suplementy diety nie zastępują zrównoważonej diety i zdrowego trybu życia. Nie stosować po upływie daty minimalnej trwałości.
Przeciwwskazania: Nadwrażliwość na którykolwiek ze składników produktu. Kobiety w ciąży oraz matki karmiące przed zastosowaniem preparatu powinny skonsultować się z lekarzem.
Przechowywanie: Przechowywać w zamkniętym opakowaniu,w miejscu niedostępnym dla małych dzieci. Przechowywać w suchym miejscu w temperaturze między 15-25°C. Chronić przed światłem i wilgocią.

Zakupicie go TU KLIK
Jak najbardziej POLECAM :)
Suplement bardzo mi pomógł i jestem z niego zadowolona.
A czy wy stosujecie takie tabletki ? Dajcie znać w komentarzach 
Moja ocena 10/10


3 komentarze:

  1. Jeszcze nie używamy razem z żoną szukaliśmy czegoś sprawdzonego.Super recenzja musimy spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna to najlepsza pora na regenerację włosów.To czas przemian na naszych damskich glowach

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja np.zregenerowałam włosy przez keratynowe prostowanie. Włosy wypadły mi garściami zrobiły się łamliwe i matowe z resztą nigdy nie były nie wiadomo jak fantastyczne. Po czwartej ciąży posłucham koleżanki i nie żałuję szkoda, że nie ma takich zabiegów na paznokcie 😁 do tabletek mam częstą amnezje ale kusi mnie by wypróbować 👍

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger