Półka na samochodziki

Meble dla dzieci ?? Ja ostatnio często zadaje sobie pytanie gdzie niektórzy kupują lub zamawiają takie cudne mebelki do pokoju dziecka, przeglądając zdjęcia na Fb lub Google widzę ślicznie urządzone pokoje dziecięce. Meble w pięknych kształtach i kolorach.  Jakieś czas temu sama miałam możliwość wybrania pięknego autka - mebelka dla chłopca <3 Co prawda syna nie mam ale mam chrześniaka i to  myślą o nim wybierałam tą półeczkę. Zobaczcie zdjęcia niżej i napiszcie w komentarzach co myślicie o takiej półce. Podoba wam się ?? Bo mi bardzo. Myślę że gdy już będę miała synka również mu taką zakupię. 



Niebieski Tir od Pan samochodzik półki dla dzieci i nie tylko. Półka wykonana jest z drewna z idealnie dopracowanymi szczegółami, wykonana jest perfekcyjnie, nie ma żadnych minusów.

 Na stronie Pan samochodzik półki dla dzieci i nie tylko znajdziecie wiele genialnych półek w kształtach wielu samochodów. Pokój dziecka z taką półką wygląda znakomicie, półeczka przyciąga wzrok służy również jako element dekoracyjny pokoju. Na półeczce zmieści się bardzo wiele małych resoraków. Półkę wieszamy na ścianie i układamy w niej samochodziki. Jestem pewna że każdy kto zamówi taką półeczkę u Pan samochodzik półki dla dzieci i nie tylko będzie z niej zadowolony w 100 %. Satysfakcja dziecka gwarantowana. A my możemy się cieszyć tym że nasze dziecko uczy się porządku i ładnie układa samochody na swoim miejscu. 


Tak idealna wykonana półka nadaje się na prezent dla każdego chłopca, z pewnością każdy mały maniak samochodzików ucieszyłby się z tak ogromnego prezentu. Jak najbardziej Polecam ! Koszt półki to około 210 zł. Myślę że to i tak nie wiele za taką półeczkę. Każdy kto ja widzi u nas w domu jest nią zachwycony i pyta skąd jest. 





Jak najbardziej Polecam !! <3
Czy wasze pociechy ucieszyłyby się z takiego Auta ??
Dajcie znać w komentarzach. 


Więcej znajdziecie na stronie.


2 komentarze:

  1. Super półka syn napewno ucieszyłby się gdyby taką muał w pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  2. Synek jeszcze mały ale siostrzeniec by szalal z radości

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama i Córki Testują , Blogger